400x550 foitites amfitheatro

30-10-17 Αποτελέσματα μετεγγραφών 2017 – βάσεις – υποβολή ενστάσεων

Το Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων ενημερώνει τους ενδιαφερόμενους ότι τα αποτελέσματα των ηλεκτρονικών αιτήσεων μετεγγραφών είναι διαθέσιμα από σήμερα Δευτέρα 30 Οκτωβρίου 2017.

Συνολικά υποβλήθηκαν 14.251 αιτήσεις από τις οποίες έγιναν δεκτές και εξετάστηκαν οι 13.921 (οι υπόλοιπες 330 αιτήσεις υποβλήθηκαν από μη δικαιούχους μετεγγραφής) και οι επιτυχόντες ανέρχονται στους 5.463, δηλαδή ποσοστό 39,2%.

Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να συνδεθούν στην ειδική εφαρμογή με τους κωδικούς με τους οποίους υπέβαλαν την αίτησή τους μέσω του σχετικού συνδέσμου https://transfer.it.minedu.gov.gr ή μέσω της κεντρικής ιστοσελίδας του Υπουργείου από σχετικό σύνδεσμο.

Ενστάσεις-αιτήσεις θεραπείας θα υποβάλλονται μέσω της ηλεκτρονικής εφαρμογής από την Τρίτη 31 Οκτωβρίου έως και τη Δευτέρα 6 Νοεμβρίου 2017. 

Περαιτέρω ενημερώνουμε τους φοιτητές που ανήκουν στις κάτωθι κατηγορίες:

α. εισαχθέντες με την κατηγορία των παθήσεων της υπ’ αρ. Φ.151/17897/Β6/2014 (ΦΕΚ 358Β΄) Κ.Υ.Α. σε ποσοστό θέσεων 5% και

β. κυπριακής καταγωγής, εισαχθέντες σύμφωνα με τα οριζόμενα στην αριθ. Φ.151/20049/Β6/2007 (ΦΕΚ 272Β΄) Υ.Α.

και δεν έχουν υποβάλει αίτηση λόγω μη ολοκλήρωσης της εγγραφή τους ότι μπορούν να υποβάλουν ηλεκτρονικές αιτήσεις για μετεγγραφή από την Τετάρτη 8 Νοεμβρίου έως και την Τετάρτη 15 Νοεμβρίου 2017.

Οι βάσεις μετεγγραφών 2017 σε μορφή xls

ΕΙΣΟΔΟΣ ΚΟΙΝΟΥ

Η είσοδος του κοινού στο κτήριο του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού επιτρέπεται καθημερινά κατά τις ώρες 12.00-15.00. Η είσοδος των Δικηγόρων στο κτήριο επιτρέπεται ελεύθερα με την επίδειξη της επαγγελματικής τους ταυτότητας κάθε εργάσιμη ημέρα και ώρα χωρίς κανέναν χρονικό ή άλλο περιορισμό. Η είσοδος του κοινού στα γραφεία του Κεντρικού Πρωτοκόλλου και στο Γραφείο Ενημέρωσης Πολιτών επιτρέπεται καθημερινά κατά τις ώρες 9.00-15.00. Η εξυπηρέτηση του κοινού πραγματοποιείται βάσει των παγίων ισχυουσών διατάξεων. Για την αποφυγή συνωστισμού εντός του εσωτερικού χώρου εξυπηρέτησης και αναμονής του κοινού, η εξυπηρέτησή του δύναται να πραγματοποιείται κατόπιν προγραμματισμένου ραντεβού.

Σε κάθε περίπτωση για την διευκόλυνση του κοινού αλλά και την ταχύτερη εξυπηρέτησή του, συνιστάται ιδιαίτερα η υποβολή αιτήσεων στο Κεντρικό Πρωτόκολλο μέσω της διεύθυνσης ηλεκτρονικού ταχυδρομείου protocol@minedu.gov.gr ή της ηλεκτρονικής υπηρεσίας e-αίτηση, https://mydocs.minedu.gov.gr.

rss

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ: Ανδρέα Παπανδρέου 37, Μαρούσι, Τ.Κ. 151 80

ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΑ: Στον αριθμό 210 344 2000 (Στη θέση των τεσσάρων τελευταίων ψηφίων μπορούν να τοποθετηθούν τα τέσσερα ψηφία του εσωτερικού τηλεφώνου του γραφείου που σας ενδιαφέρει, ώστε να επικοινωνήσετε απ' ευθείας).

ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ συμπληρώνοντας την φόρμα

Back to top