ipourgeio 400px

08-05-23 Αιτήσεις για μετακινήσεις/μετεγγραφές πληγέντων δυστυχήματος Τεμπών 

Το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων ενημερώνει τους φοιτητές των Α.Ε.Ι. και Α.Ε.Α. της χώρας, ότι   από  αύριο Τρίτη 9 Μαΐου 2023 και ώρα 12:00 έως και την Παρασκευή  12 Μαΐου 2023 και ώρα 15:00, θα υποβληθούν αιτήσεις για χορήγηση μετεγγραφής/μετακίνησης, σύμφωνα με τις διατάξεις των παρ. 1 & 2 του άρθρου 64 του Ν. 5039/2023 (ΦΕΚ 83, Α’) και της υπ’ αριθμ. 43331/Ζ1/12-04-2023 (ΦΕΚ 2578, Β΄) απόφασης του Υφυπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων.

 Δικαιούχοι υποβολής αίτησης είναι οι φοιτητές που ανήκουν στο άρθρο 1 της υπ’ αριθμ. 43331/Ζ1/12-04-2023 (ΦΕΚ 2578, Β΄) απόφασης του Υφυπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων, «….. α) οι οποίοι επέβαιναν στις αμαξοστοιχίες του σιδηροδρομικού δυστυχήματος των Τεμπών της 28ης Φεβρουαρίου 2023 και β) των οποίων τα τέκνα, οι γονείς, οι αδελφοί και οι σύζυγοι ή συμβίοι απεβίωσαν ή απέκτησαν μόνιμη αναπηρία σε ποσοστό άνω του πενήντα τοις εκατό (50%) εξαιτίας του σιδηροδρομικού δυστυχήματος των Τεμπών της 28ης Φεβρουαρίου 2023». 

Οι αιτήσεις με τα δικαιολογητικά για χορήγηση μετεγγραφής/μετακίνησης, όπως αυτά καθορίζονται στην παρ Β’ του άρθρου 2 της υπ’ αριθμ. 43331/Ζ1/12-04-2023 (ΦΕΚ 2578, Β΄) απόφασης του Υφυπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων, υποβάλλονται από τους φοιτητές αποκλειστικά ηλεκτρονικά στην ειδική εφαρμογή https://transfer5.it.minedu.gov.gr  ή μέσω του αντίστοιχου υπερσυνδέσμου στην κεντρική ιστοσελίδα του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων, χρησιμοποιώντας τα διαπιστευτήρια (username και password) που τους έχουν αποδοθεί για σύνδεση σε Ακαδημαϊκές Υπηρεσίες (Ιδρυματικοί κωδικοί).

Το σχετικό ΦΕΚ εδώ 

ΕΙΣΟΔΟΣ ΚΟΙΝΟΥ

Η είσοδος του κοινού στο κτήριο του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού επιτρέπεται καθημερινά κατά τις ώρες 12.00-15.00. Η είσοδος των Δικηγόρων στο κτήριο επιτρέπεται ελεύθερα με την επίδειξη της επαγγελματικής τους ταυτότητας κάθε εργάσιμη ημέρα και ώρα χωρίς κανέναν χρονικό ή άλλο περιορισμό. Η είσοδος του κοινού στα γραφεία του Κεντρικού Πρωτοκόλλου και στο Γραφείο Ενημέρωσης Πολιτών επιτρέπεται καθημερινά κατά τις ώρες 9.00-15.00. Η εξυπηρέτηση του κοινού πραγματοποιείται βάσει των παγίων ισχυουσών διατάξεων. Για την αποφυγή συνωστισμού εντός του εσωτερικού χώρου εξυπηρέτησης και αναμονής του κοινού, η εξυπηρέτησή του δύναται να πραγματοποιείται κατόπιν προγραμματισμένου ραντεβού.

Σε κάθε περίπτωση για την διευκόλυνση του κοινού αλλά και την ταχύτερη εξυπηρέτησή του, συνιστάται ιδιαίτερα η υποβολή αιτήσεων στο Κεντρικό Πρωτόκολλο μέσω της διεύθυνσης ηλεκτρονικού ταχυδρομείου protocol@minedu.gov.gr ή της ηλεκτρονικής υπηρεσίας e-αίτηση, https://mydocs.minedu.gov.gr.

rss

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ: Ανδρέα Παπανδρέου 37, Μαρούσι, Τ.Κ. 151 80

ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΑ: Στον αριθμό 210 344 2000 (Στη θέση των τεσσάρων τελευταίων ψηφίων μπορούν να τοποθετηθούν τα τέσσερα ψηφία του εσωτερικού τηλεφώνου του γραφείου που σας ενδιαφέρει, ώστε να επικοινωνήσετε απ' ευθείας).

ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ συμπληρώνοντας την φόρμα

Back to top