rsz ΝΚ ΣΓ unicef

13-10-20 «Όλα τα παιδιά αξίζουν πρόσβαση σε ποιοτική εκπαίδευση» - Συνάντηση με εκπροσώπους UNICEF, Διεθνούς Οργανισμού Μετανάστευσης και Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής

Τους εκπροσώπους της UNICEF κ.κ. Καίσαρη Παναγιώτα, Imoto Naoko, Γεώργιο Σιμόπουλο, του Ελληνικού Τμήματος του Διεθνούς Οργανισμού Μετανάστευσης κα Λαμπρινή Σταμάτη και του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής κ.κ. Θεοδώρα Αστέρη και Αναστασία Βυθούλκα υποδέχθηκαν σήμερα στο Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων η Υπουργός Νίκη Κεραμέως, η Γενική Γραμματέας Πρωτοβάθμιας, Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και Ειδικής Αγωγής, Σίσσυ Γκίκα και στελέχη του Αυτοτελούς Τμήματος Συντονισμού και Παρακολούθησης Εκπαίδευσης Προσφύγων του Υπουργείου.

Στη συνάντηση συζητήθηκαν αναλυτικά οι πολιτικές υποδοχής και ένταξης μαθητών-παιδιών προσφύγων και μεταναστών στο ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα, καθώς και οι αναγκαίες οδηγίες και σχετική επιμόρφωση των διευθυντών των σχολείων υποδοχής, για την πληρέστερη προετοιμασία και ανταπόκριση στις ανάγκες των παιδιών αυτών, καθώς και ολόκληρης της σχολικής κοινότητας.

Επιπλέον, τονίστηκε η ανάγκη συνέχισης της δράσης που υλοποίησε η UNICEF, σε συνεννόηση με το ΥΠΑΙΘ, κατά την οποία μεταφράστηκε το Κείμενο Οδηγιών για την Σύγχρονη και Ασύγχρονη Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση για μαθητές και γονείς (πρόσφυγες και μετανάστες) σε 11 γλώσσες και διαλέκτους, όπως αραβικά, τουρκικά, παστού, φαρσί, σορανί, κουρμαντζί, γαλλικά, αγλλικά, λιγκαλά, ορντού, αμχαρική. Τις μεταφράσεις αξιοποίησαν μαθητές και γονείς καθώς και Συντονιστές Εκπαίδευσης Προσφύγων σε σχολεία και Ανοιχτές Δομές Φιλοξενίας, ενώ προτάθηκε να συνεχιστούν και σε άλλα χρήσιμα έγγραφα για την εκπαίδευση.

Επίσης, συζητήθηκε η σύσταση ομάδας συνεργασίας μεταξύ των τεσσάρων φορέων (UNICEF, ΔOM, ΙΕΠ και ΥΠΑΙΘ), με επικεφαλής την προϊσταμένη του Αυτοτελούς τμήματος Συντονισμού και Παρακολούθησης Εκπαίδευσης Προσφύγων του Υπουργείου κα Λεμονιά Μπούτσκου, που θα επιμελείται και θα εποπτεύει κοινές δράσεις, για τη διευκόλυνση της ένταξης μαθητών-παιδιών προσφύγων και μεταναστών στο ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα.

Η Υπουργός Νίκη Κεραμέως δήλωσε: «Η πανδημία πλήττει και τους συμπολίτες μας που ανήκουν σε ευάλωτες κοινωνικά ομάδες, όπως τα παιδιά προσφύγων και μεταναστών. Το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων εργάζεται άοκνα, και μέσω διεθνών συνεργειών, ώστε να εξασφαλίσει ταυτόχρονα σε όλα τα παιδιά πρόσβαση στην εκπαίδευση, αλλά και προστασία της ατομικής και δημόσιας υγείας. Η συνεργασία με τη UNICEF, το Διεθνή Οργανισμό Μετανάστευσης και το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής απέφερε ήδη σημαντικούς καρπούς κατά την πρώτη φάση της πανδημίας και συνεχίζουμε τις προσπάθειες, ώστε να μη μείνει κανένας πίσω. Όλα τα παιδιά αξίζουν πρόσβαση σε ποιοτική εκπαίδευση.»

ΕΙΣΟΔΟΣ ΚΟΙΝΟΥ

Η είσοδος του κοινού στο κτήριο του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού επιτρέπεται καθημερινά κατά τις ώρες 12.00-15.00. Η είσοδος των Δικηγόρων στο κτήριο επιτρέπεται ελεύθερα με την επίδειξη της επαγγελματικής τους ταυτότητας κάθε εργάσιμη ημέρα και ώρα χωρίς κανέναν χρονικό ή άλλο περιορισμό. Η είσοδος του κοινού στα γραφεία του Κεντρικού Πρωτοκόλλου και στο Γραφείο Ενημέρωσης Πολιτών επιτρέπεται καθημερινά κατά τις ώρες 9.00-15.00. Η εξυπηρέτηση του κοινού πραγματοποιείται βάσει των παγίων ισχυουσών διατάξεων. Για την αποφυγή συνωστισμού εντός του εσωτερικού χώρου εξυπηρέτησης και αναμονής του κοινού, η εξυπηρέτησή του δύναται να πραγματοποιείται κατόπιν προγραμματισμένου ραντεβού.

Σε κάθε περίπτωση για την διευκόλυνση του κοινού αλλά και την ταχύτερη εξυπηρέτησή του, συνιστάται ιδιαίτερα η υποβολή αιτήσεων στο Κεντρικό Πρωτόκολλο μέσω της διεύθυνσης ηλεκτρονικού ταχυδρομείου protocol@minedu.gov.gr ή της ηλεκτρονικής υπηρεσίας e-αίτηση, https://mydocs.minedu.gov.gr.

rss

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ: Ανδρέα Παπανδρέου 37, Μαρούσι, Τ.Κ. 151 80

ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΑ: Στον αριθμό 210 344 2000 (Στη θέση των τεσσάρων τελευταίων ψηφίων μπορούν να τοποθετηθούν τα τέσσερα ψηφία του εσωτερικού τηλεφώνου του γραφείου που σας ενδιαφέρει, ώστε να επικοινωνήσετε απ' ευθείας).

ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ συμπληρώνοντας την φόρμα

Back to top