ΥΠΑΙΘ 2

14-10-20 Για πρώτη φορά εκλογές εκπροσώπων εκπαιδευτικών στα υπηρεσιακά συμβούλια με ηλεκτρονική ψηφοφορία, εκτός σχολικού ωραρίου

Για πρώτη φορά μέσω ηλεκτρονικής ψηφοφορίας θα διεξαχθεί στις 7 Νοεμβρίου 2020 η εκλογή αιρετών εκπροσώπων στα Υπηρεσιακά Συμβούλια των εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης καθώς και των μελών Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (ΕΕΠ) και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (ΕΒΠ), βάσει της Κοινής Υπουργικής Απόφασης των Υπουργών Παιδείας και Θρησκευμάτων, Νίκης Κεραμέως και Επικρατείας και Ψηφιακής Διακυβέρνησης, Κυριάκου Πιερρακάκη. Η ψηφοφορία θα υλοποιηθεί μέσω του ειδικού πληροφοριακού συστήματος (σύστημα «ΖΕΥΣ») του Εθνικού Δικτύου Υποδομών Τεχνολογίας και Έρευνας Α.Ε. («Ε.Δ.Υ.Τ.Ε Α.Ε.»).

Το σύστημα «ΖΕΥΣ» βασίζεται σε διεθνώς αναγνωρισμένα τεχνολογικά πρότυπα για τη διεξαγωγή ηλεκτρονικών ψηφοφοριών, τα οποία διασφαλίζουν το αδιάβλητο και το απόρρητο της εκλογικής διαδικασίας και υποστηρίζονται από εξειδικευμένη ομάδα διαχειριστών που μεριμνούν για την ασφάλεια του συστήματος. Φιλοξενείται στο υπολογιστικό κέντρο του «Ε.Δ.Υ.Τ.Ε. Α.Ε.», και έχει ήδη εφαρμοστεί με μεγάλη επιτυχία σε πρόσφατες πρυτανικές εκλογές έξι Πανεπιστημίων.

Όπως δήλωσε η Υπουργός, Νίκη Κεραμέως: «Μία νέα εποχή ξεκινά και στις εκλογές για την ανάδειξη των υπηρεσιακών συμβουλίων των εκπαιδευτικών, με την ηλεκτρονική διεξαγωγή τους το Σάββατο 7 Νοεμβρίου 2020. Εξασφαλίζουμε ταυτόχρονα, μεταξύ άλλων, τη μη διατάραξη της εκπαιδευτικής διαδικασίας, την ψηφιοποίηση και τον εκσυγχρονισμό των εκλογών σύμφωνα με διεθνή πρότυπα που διασφαλίζουν το αδιάβλητο της διαδικασίας και το απόρρητο των ψηφοδελτίων, την πρόληψη από τον κορωνοϊό με την αποτροπή του συγχρωτισμού δεκάδων χιλιάδων εκλογέων. Διευκολύνουμε, επιπλέον, τη δυνατότητα ευρύτερης συμμετοχής των ψηφοφόρων, ενισχύοντας τη δημοκρατική αυτή εκλογική διαδικασία. Οι εκπαιδευτικοί δείχνουν τον δρόμο μπροστά για όλο τον Δημόσιο Τομέα. Ευχαριστούμε θερμά το Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης για την εξαιρετική συνεργασία και την καίρια συμβολή του στο σημαντικό αυτό εγχείρημα.»

Αναλυτικές πληροφορίες για την διαδικασία:

Οι Διευθύνσεις Εκπαίδευσης καταρτίζουν ηλεκτρονικά μέσω του πληροφοριακού συστήματος «myschool» τους πίνακες εκλογέων, οι οποίοι περιλαμβάνουν τους εκπαιδευτικούς που έχουν οργανική θέση ή υπηρετούν ως προσωρινοί αναπληρωτές σε σχολικές μονάδες που υπάγονται στην οικεία Διεύθυνση Εκπαίδευσης.

Οι Περιφερειακοί Διευθυντές Εκπαίδευσης καταρτίζουν ηλεκτρονικά μέσω του πληροφοριακού συστήματος «myschool» τους πίνακες εκλογέων, οι οποίοι περιλαμβάνουν τα μέλη του Ειδικού Εκπαιδευτικού και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού, που υπηρετούν οργανικά ή ως προσωρινοί αναπληρωτές σε ΣΜΕΑΕ και ΚΕΣΥ της περιοχής της Περιφερειακής Διεύθυνσης Εκπαίδευσης.

Για κάθε Υπηρεσιακό Συμβούλιο λειτουργεί χωριστή «ηλεκτρονική κάλπη». Η Εφορευτική Επιτροπή παρακολουθεί την κανονική λειτουργία του συστήματος και μετά τη λήξη της εκλογικής διαδικασίας εκδίδει τα αποτελέσματα.

Παρέχεται επίσης η δυνατότητα σε κάθε συνδυασμό ή ανεξάρτητο υποψήφιο αφού απευθυνθεί στην οικία Εφορευτική Επιτροπή, να παραστεί διά εκπροσώπου, αντιπροσώπου ή αυτοπροσώπως, στον χώρο που θα γίνει η εξαγωγή των αποτελεσμάτων και η καταμέτρηση των ψήφων.

Η σχετική ΚΥΑ σε μορφή pdf

ΕΙΣΟΔΟΣ ΚΟΙΝΟΥ

Η είσοδος του κοινού στο κτήριο του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού επιτρέπεται καθημερινά κατά τις ώρες 12.00-15.00. Η είσοδος των Δικηγόρων στο κτήριο επιτρέπεται ελεύθερα με την επίδειξη της επαγγελματικής τους ταυτότητας κάθε εργάσιμη ημέρα και ώρα χωρίς κανέναν χρονικό ή άλλο περιορισμό. Η είσοδος του κοινού στα γραφεία του Κεντρικού Πρωτοκόλλου και στο Γραφείο Ενημέρωσης Πολιτών επιτρέπεται καθημερινά κατά τις ώρες 9.00-15.00. Η εξυπηρέτηση του κοινού πραγματοποιείται βάσει των παγίων ισχυουσών διατάξεων. Για την αποφυγή συνωστισμού εντός του εσωτερικού χώρου εξυπηρέτησης και αναμονής του κοινού, η εξυπηρέτησή του δύναται να πραγματοποιείται κατόπιν προγραμματισμένου ραντεβού.

Σε κάθε περίπτωση για την διευκόλυνση του κοινού αλλά και την ταχύτερη εξυπηρέτησή του, συνιστάται ιδιαίτερα η υποβολή αιτήσεων στο Κεντρικό Πρωτόκολλο μέσω της διεύθυνσης ηλεκτρονικού ταχυδρομείου protocol@minedu.gov.gr ή της ηλεκτρονικής υπηρεσίας e-αίτηση, https://mydocs.minedu.gov.gr.

rss

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ: Ανδρέα Παπανδρέου 37, Μαρούσι, Τ.Κ. 151 80

ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΑ: Στον αριθμό 210 344 2000 (Στη θέση των τεσσάρων τελευταίων ψηφίων μπορούν να τοποθετηθούν τα τέσσερα ψηφία του εσωτερικού τηλεφώνου του γραφείου που σας ενδιαφέρει, ώστε να επικοινωνήσετε απ' ευθείας).

ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ συμπληρώνοντας την φόρμα

Back to top