ΥΠΑΙΘ 2

17-01-22 Ικανοποιούνται τα τεχνικά ζητήματα σχετικά με την τηλεκπαίδευση σύμφωνα με την Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα

Ανακοίνωση σύμφωνα με την οποία τα τεχνικά ζητήματα και οι επισημάνσεις που είχαν αναφερθεί σε σχέση με την τηλεκπαίδευση έχουν ικανοποιηθεί και ένα τελευταίο τεχνικό ζήτημα βαίνει προς ικανοποίηση, εξέδωσε η Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα.

Στην ανακοίνωση τονίζεται η συνεργασία του Υπουργείου Παιδείας με την Αρχή μετά την επισήμανση κάποιων τεχνικών κυρίως ζητημάτων σχετικά με τη λειτουργία της τηλεκπαίδευσης και η κατάθεση αναλυτικού υπομνήματος του Υπουργείου με επιπλέον δράσεις και ενέργειες που ανέλαβε.

Η Αρχή καταλήγει ότι «η σύγχρονη εξ αποστάσεως εκπαίδευση είναι συμβατή με τη βασική αποστολή του Κράτους, όπως αυτή απορρέει από τις διατάξεις του άρθρου 16 του Συντάγματος, αποτελεί δε πρόσφορο μέτρο για τη διατήρηση της σχέσης εκπαιδευτικού-μαθητή εν μέσω υγειονομικής κρίσης.»

Το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων προστατεύει τα προσωπικά δεδομένων των μελών της εκπαιδευτικής κοινότητας, αξιοποιώντας ταυτόχρονα προς όφελος αυτής τις νέες τεχνολογίες, ιδιαιτέρως δε εν μέσω της πρωτοφανούς υγειονομικής κρίσης.

Εδώ η σχετική ανακοίνωση της Αρχής: https://www.dpa.gr/el/enimerwtiko/deltia/enimerosi-shetika-me-tin-efarmogi-tis-apofasis-tis-arhis-gia-ti-diadikasia

 

ΕΙΣΟΔΟΣ ΚΟΙΝΟΥ

Η είσοδος του κοινού στο κτήριο του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού επιτρέπεται καθημερινά κατά τις ώρες 12.00-15.00. Η είσοδος των Δικηγόρων στο κτήριο επιτρέπεται ελεύθερα με την επίδειξη της επαγγελματικής τους ταυτότητας κάθε εργάσιμη ημέρα και ώρα χωρίς κανέναν χρονικό ή άλλο περιορισμό. Η είσοδος του κοινού στα γραφεία του Κεντρικού Πρωτοκόλλου και στο Γραφείο Ενημέρωσης Πολιτών επιτρέπεται καθημερινά κατά τις ώρες 9.00-15.00. Η εξυπηρέτηση του κοινού πραγματοποιείται βάσει των παγίων ισχυουσών διατάξεων. Για την αποφυγή συνωστισμού εντός του εσωτερικού χώρου εξυπηρέτησης και αναμονής του κοινού, η εξυπηρέτησή του δύναται να πραγματοποιείται κατόπιν προγραμματισμένου ραντεβού.

Σε κάθε περίπτωση για την διευκόλυνση του κοινού αλλά και την ταχύτερη εξυπηρέτησή του, συνιστάται ιδιαίτερα η υποβολή αιτήσεων στο Κεντρικό Πρωτόκολλο μέσω της διεύθυνσης ηλεκτρονικού ταχυδρομείου protocol@minedu.gov.gr ή της ηλεκτρονικής υπηρεσίας e-αίτηση, https://mydocs.minedu.gov.gr.

rss

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ: Ανδρέα Παπανδρέου 37, Μαρούσι, Τ.Κ. 151 80

ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΑ: Στον αριθμό 210 344 2000 (Στη θέση των τεσσάρων τελευταίων ψηφίων μπορούν να τοποθετηθούν τα τέσσερα ψηφία του εσωτερικού τηλεφώνου του γραφείου που σας ενδιαφέρει, ώστε να επικοινωνήσετε απ' ευθείας).

ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ συμπληρώνοντας την φόρμα

Back to top