rsz_mak-1.jpg

02-02-22 Αλλαγή των διαδικασιών έγκρισης προγραμμάτων από το ΙΕΠ με παρέμβαση Νίκης Κεραμέως

 

Μετά από πρόσκληση της Υπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων, πραγματοποιήθηκε συνάντηση της Υπουργού Νίκης Κεραμέως, της Υφυπουργού Ζέττας Μακρή και του Γενικού Γραμματέα Αλέξανδρου Κόπτση με τα μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ), σε συνέχεια της ανάκλησης της έγκρισης δράσης της Ελληνικής Εταιρείας Προγεννητικής Αγωγής.

 

Η Υπουργός ζήτησε:

  • Την άμεση τροποποίηση των διαδικασιών και την ενίσχυση του ελέγχου κατά την εξέταση και έγκριση εκπαιδευτικών προγραμμάτων και δράσεων, που υλοποιούνται εκτός του υποχρεωτικού ωρολογίου προγράμματος.
  • Την επανεξέταση του στελεχικού δυναμικού του ΙΕΠ που συμμετέχει στις διαδικασίες έγκρισης των εν λόγω προγραμμάτων.

 

Στο ανωτέρω πλαίσιο ελήφθησαν ήδη από το ΔΣ του ΙΕΠ τα ακόλουθα μέτρα:

  • Σε επίπεδο διαδικασίας, κάθε σχετική αίτηση από φορέα θα ελέγχεται από δύο τουλάχιστον εισηγητές. Στη συνέχεια θα ακολουθεί εξέταση και έλεγχος από τον προϊστάμενο του Τμήματος και τελικά από το Διοικητικό Συμβούλιο.
  • Σε κάθε συνεδρίαση Διοικητικού Συμβουλίου, θα εξετάζονται το μέγιστο 20 εισηγήσεις σχετικά με αιτήσεις φορέων.
  • Το υλικό των αιτήσεων προς έγκριση θα κοινοποιείται στα μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου το αργότερο μία εβδομάδα πριν τη συνεδρίαση, κατά την οποία θα συζητηθεί.
  • Δεν θα γίνεται δεκτή η υποβολή αιτήσεων έγκρισης προγραμμάτων μετά το τέλος του προηγούμενου σχολικού έτους.
  • Σε περίπτωση αιτήματος επανέγκρισης εκπαιδευτικού προγράμματος ή υλικού, θα υποβάλλεται εκ νέου όλο το υλικό, και όχι μόνο οι αλλαγές ή τυχόν προσθήκες.
  • Θα υπάρξει στοχευμένη επιμόρφωση, όσον αφορά στις διαδικασίες και τα κριτήρια αξιολόγησης εκπαιδευτικών προγραμμάτων που υλοποιούνται εκτός του υποχρεωτικού ωρολογίου προγράμματος.
  • Εντός της εβδομάδας, θα ληφθούν αποφάσεις για θέσεις ευθύνης σε τομείς έγκρισης των εν λόγω εκπαιδευτικών προγραμμάτων.

 

ΕΙΣΟΔΟΣ ΚΟΙΝΟΥ

Η είσοδος του κοινού στο κτήριο του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού επιτρέπεται καθημερινά κατά τις ώρες 12.00-15.00. Η είσοδος των Δικηγόρων στο κτήριο επιτρέπεται ελεύθερα με την επίδειξη της επαγγελματικής τους ταυτότητας κάθε εργάσιμη ημέρα και ώρα χωρίς κανέναν χρονικό ή άλλο περιορισμό. Η είσοδος του κοινού στα γραφεία του Κεντρικού Πρωτοκόλλου και στο Γραφείο Ενημέρωσης Πολιτών επιτρέπεται καθημερινά κατά τις ώρες 9.00-15.00. Η εξυπηρέτηση του κοινού πραγματοποιείται βάσει των παγίων ισχυουσών διατάξεων. Για την αποφυγή συνωστισμού εντός του εσωτερικού χώρου εξυπηρέτησης και αναμονής του κοινού, η εξυπηρέτησή του δύναται να πραγματοποιείται κατόπιν προγραμματισμένου ραντεβού.

Σε κάθε περίπτωση για την διευκόλυνση του κοινού αλλά και την ταχύτερη εξυπηρέτησή του, συνιστάται ιδιαίτερα η υποβολή αιτήσεων στο Κεντρικό Πρωτόκολλο μέσω της διεύθυνσης ηλεκτρονικού ταχυδρομείου protocol@minedu.gov.gr ή της ηλεκτρονικής υπηρεσίας e-αίτηση, https://mydocs.minedu.gov.gr.

rss

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ: Ανδρέα Παπανδρέου 37, Μαρούσι, Τ.Κ. 151 80

ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΑ: Στον αριθμό 210 344 2000 (Στη θέση των τεσσάρων τελευταίων ψηφίων μπορούν να τοποθετηθούν τα τέσσερα ψηφία του εσωτερικού τηλεφώνου του γραφείου που σας ενδιαφέρει, ώστε να επικοινωνήσετε απ' ευθείας).

ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ συμπληρώνοντας την φόρμα

Back to top