rsz mak 1

14-02-22  Ξεκινά τη Δευτέρα 14 Φεβρουαρίου 2022 η υποβολή αιτήσεων μετεγγραφής/μετακίνησης για όσους επλήγησαν από πυρκαγιές από την 1η Μαΐου 2021 έως και τη 2α  Σεπτεμβρίου 2021.

Το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων ενημερώνει τους φοιτητές των οποίων η μόνιμη (1η) κατοικία έχει καταστραφεί ολοσχερώς ή έχει υποστεί τέτοιας έκτασης λειτουργικές ζημιές που την καθιστούν μη κατοικήσιμη, ή η επιχείρηση γονέα ή του αιτούντα μετεγγραφή/μετακίνηση (αγροτική, κτηνοτροφική ή άλλου είδους επιχείρηση) έχει καταστραφεί ολοσχερώς, εξαιτίας του συμβάντος των πυρκαγιών που εκδηλώθηκαν σε περιοχές της ελληνικής επικράτειας από την 1η Μαΐου 2021 έως και τη 2α Σεπτεμβρίου 2021, ότι από τη Δευτέρα 14 Φεβρουαρίου 2022 ως και τη Δευτέρα 21-02-2022, μπορούν να υποβάλλουν αίτηση για μετεγγραφή/μετακίνηση, σύμφωνα με τα οριζόμενα στα άρθρα 1 και 3 της υπ΄αριθμ.129480/Ζ1/12-10-2021 Υπουργική Απόφαση (Β΄4801), όπως τροποποιήθηκε με την υπ΄αριθμ.166580/Ζ1/20-12-2021 όμοια (Β΄6054).

Οι αιτήσεις υποβάλλονται ηλεκτρονικά στην εφαρμογή https://transfer5.it.minedu.gov.gr ή μέσω ειδικού συνδέσμου στην κεντρική ιστοσελίδα μετεγγραφών https://transfer.it.minedu.gov.gr μαζί με τα συνημμένα δικαιολογητικά, όπως αυτά καθορίζονται στο άρθρο 3 της σχετικής Υπουργικής Απόφασης.

Η σχετική Υπουργική Απόφαση σε μορφή pdf

Οι αντιστοιχίες των Τμημάτων σε μορφή pdf

Τροποποίηση Υ.Α. πυρόπληκτων σε μορφή pdf 

ΕΙΣΟΔΟΣ ΚΟΙΝΟΥ

Η είσοδος του κοινού στο κτήριο του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού επιτρέπεται καθημερινά κατά τις ώρες 12.00-15.00. Η είσοδος των Δικηγόρων στο κτήριο επιτρέπεται ελεύθερα με την επίδειξη της επαγγελματικής τους ταυτότητας κάθε εργάσιμη ημέρα και ώρα χωρίς κανέναν χρονικό ή άλλο περιορισμό. Η είσοδος του κοινού στα γραφεία του Κεντρικού Πρωτοκόλλου και στο Γραφείο Ενημέρωσης Πολιτών επιτρέπεται καθημερινά κατά τις ώρες 9.00-15.00. Η εξυπηρέτηση του κοινού πραγματοποιείται βάσει των παγίων ισχυουσών διατάξεων. Για την αποφυγή συνωστισμού εντός του εσωτερικού χώρου εξυπηρέτησης και αναμονής του κοινού, η εξυπηρέτησή του δύναται να πραγματοποιείται κατόπιν προγραμματισμένου ραντεβού.

Σε κάθε περίπτωση για την διευκόλυνση του κοινού αλλά και την ταχύτερη εξυπηρέτησή του, συνιστάται ιδιαίτερα η υποβολή αιτήσεων στο Κεντρικό Πρωτόκολλο μέσω της διεύθυνσης ηλεκτρονικού ταχυδρομείου protocol@minedu.gov.gr ή της ηλεκτρονικής υπηρεσίας e-αίτηση, https://mydocs.minedu.gov.gr.

rss

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ: Ανδρέα Παπανδρέου 37, Μαρούσι, Τ.Κ. 151 80

ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΑ: Στον αριθμό 210 344 2000 (Στη θέση των τεσσάρων τελευταίων ψηφίων μπορούν να τοποθετηθούν τα τέσσερα ψηφία του εσωτερικού τηλεφώνου του γραφείου που σας ενδιαφέρει, ώστε να επικοινωνήσετε απ' ευθείας).

ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ συμπληρώνοντας την φόρμα

Back to top