ΥΠΑΙΘ 2

26-10-2022 Νομοθετικές ρυθμίσεις του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων κατατέθηκαν σήμερα στη Βουλή

Με τις ρυθμίσεις αυτές:

Άρθρο 1: Παρέχεται  η δυνατότητα απόσπασης έως τρία χρόνια στα μέλη Διδακτικού και Ερευνητικού Προσωπικού (ΔΕΠ) πλήρους απασχόλησης των ΑΕΙ, ως εμπειρογνώμονες σε διεθνείς οργανισμούς. 

Άρθρο 2: Προβλέπεται ότι στη Διοικούσα Επιτροπή του Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου συμμετέχουν 7 μέλη ΔΕΠ, τα οποία προέρχονται από ελληνικά ΑΕΙ, συμπεριλαμβανομένου και του ΕΑΠ, σε μία προσπάθεια ενίσχυσης της αυτονομίας και αυτοδιοίκησης του Πανεπιστημίου.

Άρθρο 3: Προβλέπεται η δυνατότητα παράτασης  των  ατομικών  συμβάσεων εργασίας ορισμένου χρόνου του προσωπικού που απασχολείται στην καθαριότητα των χώρων του Πανεπιστημίου Πατρών και του Ελληνικού Μεσογειακού Πανεπιστημίου έως και την 31η.03.2023. Επίσης ορίζεται ότι απαγορεύεται η μετατροπή των συγκεκριμένων συμβάσεων σε συμβάσεις αορίστου χρόνου.

Άρθρο 4: Προβλέπεται ότι η έγκριση του κτιριολογικού προγράμματος των ΑΕΙ προηγείται της εκπόνησης του πρώτου απαιτούμενου σταδίου μελέτης για το έργο, σύμφωνα με τις ισχύουσες για τις μελέτες διατάξεις. 

Άρθρο 5: Αντιμετωπίζεται το ζήτημα της επιμόρφωσης των εκπαιδευτικών και των μελών Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (ΕΕΠ) και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (ΕΒΠ). Ειδικότερα, λόγω επικαιροποίησης των μεθόδων και μέσων των επιμορφώσεων με σκοπό εκπαιδευτικές ανάγκες, ορίζεται το εύρος κανονιστικής αρμοδιότητας της διοίκησης για την οργάνωση και υλοποίηση κάθε μορφής επιμόρφωσής τους.

Το αρχείο εδώ

ΕΙΣΟΔΟΣ ΚΟΙΝΟΥ

Η είσοδος του κοινού στο κτήριο του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού επιτρέπεται καθημερινά κατά τις ώρες 12.00-15.00. Η είσοδος των Δικηγόρων στο κτήριο επιτρέπεται ελεύθερα με την επίδειξη της επαγγελματικής τους ταυτότητας κάθε εργάσιμη ημέρα και ώρα χωρίς κανέναν χρονικό ή άλλο περιορισμό. Η είσοδος του κοινού στα γραφεία του Κεντρικού Πρωτοκόλλου και στο Γραφείο Ενημέρωσης Πολιτών επιτρέπεται καθημερινά κατά τις ώρες 9.00-15.00. Η εξυπηρέτηση του κοινού πραγματοποιείται βάσει των παγίων ισχυουσών διατάξεων. Για την αποφυγή συνωστισμού εντός του εσωτερικού χώρου εξυπηρέτησης και αναμονής του κοινού, η εξυπηρέτησή του δύναται να πραγματοποιείται κατόπιν προγραμματισμένου ραντεβού.

Σε κάθε περίπτωση για την διευκόλυνση του κοινού αλλά και την ταχύτερη εξυπηρέτησή του, συνιστάται ιδιαίτερα η υποβολή αιτήσεων στο Κεντρικό Πρωτόκολλο μέσω της διεύθυνσης ηλεκτρονικού ταχυδρομείου protocol@minedu.gov.gr ή της ηλεκτρονικής υπηρεσίας e-αίτηση, https://mydocs.minedu.gov.gr.

rss

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ: Ανδρέα Παπανδρέου 37, Μαρούσι, Τ.Κ. 151 80

ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΑ: Στον αριθμό 210 344 2000 (Στη θέση των τεσσάρων τελευταίων ψηφίων μπορούν να τοποθετηθούν τα τέσσερα ψηφία του εσωτερικού τηλεφώνου του γραφείου που σας ενδιαφέρει, ώστε να επικοινωνήσετε απ' ευθείας).

ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ συμπληρώνοντας την φόρμα

Back to top