04-01-2023 Συνεχίζονται οι επιμορφώσεις των εκπαιδευτικών για το σχολικό έτος 2022-2023
Ξεκινά το εξ αποστάσεως επιμορφωτικό πρόγραμμα 96 ωρών (24 ώρες σύγχρονη και 72 ώρες ασύγχρονη) «Εισαγωγική Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών» για πάνω από 16.000 μόνιμους εκπαιδευτικούς και μέλη ΕΕΠ-ΕΒΠ για το σχολικό έτος 2022-2023 από το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ). Η καταληκτική ημερομηνία υποβολής αιτήσεων είναι η Πέμπτη 19 Ιανουαρίου 2023 και ώρα 13:00.
Το Πρόγραμμα Εισαγωγικής επιμόρφωσης θα ξεκινήσει την 1η εβδομάδα του Φεβρουαρίου και προβλέπεται να το παρακολουθήσουν νεοδιόριστοι εκπαιδευτικοί ή εκπαιδευτικοί που εξακολουθούν να κατέχουν τον εισαγωγικό βαθμό επειδή για οποιοδήποτε λόγο δεν παρακολούθησαν πρόγραμμα εισαγωγικής επιμόρφωσης.
Η εξ αποστάσεως εισαγωγική επιμόρφωση αφορά στα ακόλουθα Θεματικά Πεδία και Διδακτικά Αντικείμενα:
ΘΕΜΑΤΙΚΑ ΠΕΔΙΑ ΚΑΙ ΔΙΔΑΚΤΙΚΑ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ |
Ώρες |
||
Σύγχρονη επιμόρφωση |
Ασύγχρονη επιμόρφωση |
Σύνολο |
|
ΘΕΜΑΤΙΚΟ ΠΕΔΙΟ Α |
15 |
45 |
60 |
Α.1 Παιδαγωγική Αλληλεπίδραση |
3 |
9 |
12 |
Α.2 Διαχείριση Πολυμορφίας |
2 |
6 |
8 |
Α.3 Διδακτικές Μέθοδοι & Τεχνικές |
3 |
9 |
12 |
Α.4 Κοινότητες Μάθησης & Πρακτικής |
2 |
6 |
8 |
Α.5 Το Σχολείο των Δεξιοτήτων |
3 |
9 |
12 |
Α.6 Οργάνωση και διοίκηση στην εκπαίδευση |
2 |
6 |
8 |
ΘΕΜΑΤΙΚΟ ΠΕΔΙΟ Β |
6 |
18 |
24 |
Β.1 Προγραμματισμός & Οργάνωση διδακτέας ύλης |
3 |
9 |
12 |
Β.2 Παιδαγωγική Αξιοποίηση των ΤΠΕ |
3 |
9 |
12 |
ΘΕΜΑΤΙΚΟ ΠΕΔΙΟ Γ |
3 |
9 |
12 |
Γ.1 Εκπαιδευτική Αξιολόγηση & Ποιότητα στην Εκπαίδευση |
3 |
9 |
12 |
Γενικά Σύνολα |
24 |
72 |
96 |
Για περισσότερες πληροφορίες επισκεφθείτε την ιστοσελίδα του ΙΕΠ στον ακόλουθο σύνδεσμο: http://iep.edu.gr/el/deltia-typou-genika/mis-5070655
Η διάρκεια της επιμόρφωσης είναι 8 έως 12 εβδομάδες, ανάλογα με τη διαμόρφωση του προγράμματος ανά τμήμα.
Κατά το προηγούμενο σχολικό έτος επιμορφώθηκαν πάνω από 125.000 εκπαιδευτικοί σε ένα ευρύ φάσμα θεμάτων στη βάση (α) παιδαγωγικών και εκπαιδευτικών καινοτομιών όπως τα «Νέα Προγράμματα Σπουδών και το εκπαιδευτικό υλικό Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης», η «Εισαγωγή της Αγγλικής Γλώσσας στο Νηπιαγωγείο», η «Νέα Αρχή στα ΕΠΑΛ», (β) σύγχρονων μεθοδολογικών προσεγγίσεων όπως τα «Εργαστήρια Δεξιοτήτων» και η «Διαφοροποιημένη διδασκαλία», (γ) εφαρμοσμένων ευρωπαϊκών πολιτικών όπως η «Εκπαίδευση για την ιδιότητα του παγκόσμιου πολίτη» (GENE)» και (δ) αναγκαίων υποστηρικτικών πρακτικών και παροχής εκπαιδευτικού υλικού, όπως η «Επιμόρφωση εκπαιδευτικών και εκπαιδευτών σε θέματα μαθητείας».