ipourgeio 400px

25-11-24 Ξεκίνησε η υποβολή αιτήσεων για τη χορήγηση στεγαστικού επιδόματος σε καταρτιζόμενους των Δημοσίων Σχολών Ανώτερης Επαγγελματικής Κατάρτισης

Κοινό Δελτίο Τύπου των Υπουργείων Παιδείας, Θρησκευμάτων & Αθλητισμού
και Ψηφιακής Διακυβέρνησης

Τα Υπουργεία Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού και Ψηφιακής Διακυβέρνησης ανακοινώνουν ότι από σήμερα, Δευτέρα 25 Νοεμβρίου, ξεκινά η υποβολή αιτήσεων χορήγησης στεγαστικού επιδόματος για καταρτιζόμενους των Δημοσίων Σχολών Ανώτερης Επαγγελματικής Κατάρτισης (ΣΑΕΚ – πρώην ΙΕΚ) για το εκπαιδευτικό έτος 2023-2024.

Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να υποβάλουν την αίτησή τους ψηφιακά, είτε απευθείας μέσω της σελίδας https://stegastiko.minedu.gov.gr/, είτε μέσω του gov.gr, στην κατηγορία «Εκπαίδευση», μέχρι και την Παρασκευή 13 Δεκεμβρίου 2024.

Η πρόσβαση στην εφαρμογή γίνεται με τη χρήση κωδικών Taxisnet της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων και Ψηφιακής Διακυβέρνησης. Στην ανωτέρω ιστοσελίδα έχουν επίσης αναρτηθεί το θεσμικό πλαίσιο, η σχετική εγκύκλιος, το εγχειρίδιο χρήσης καθώς και αρχείο συχνών ερωτήσεων – απαντήσεων σχετικά με τη λειτουργία της εφαρμογής. Η υπηρεσία αναπτύχθηκε από το Εθνικό Δίκτυο Υποδομών Τεχνολογίας και Έρευνας – ΕΔΥΤΕ ΑΕ (GRNET), φορέα του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης.

 

 

ΕΙΣΟΔΟΣ ΚΟΙΝΟΥ

Η είσοδος του κοινού στο κτήριο του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού επιτρέπεται καθημερινά κατά τις ώρες 12.00-15.00. Η είσοδος των Δικηγόρων στο κτήριο επιτρέπεται ελεύθερα με την επίδειξη της επαγγελματικής τους ταυτότητας κάθε εργάσιμη ημέρα και ώρα χωρίς κανέναν χρονικό ή άλλο περιορισμό. Η είσοδος του κοινού στα γραφεία του Κεντρικού Πρωτοκόλλου και στο Γραφείο Ενημέρωσης Πολιτών επιτρέπεται καθημερινά κατά τις ώρες 9.00-15.00. Η εξυπηρέτηση του κοινού πραγματοποιείται βάσει των παγίων ισχυουσών διατάξεων. Για την αποφυγή συνωστισμού εντός του εσωτερικού χώρου εξυπηρέτησης και αναμονής του κοινού, η εξυπηρέτησή του δύναται να πραγματοποιείται κατόπιν προγραμματισμένου ραντεβού.

Σε κάθε περίπτωση για την διευκόλυνση του κοινού αλλά και την ταχύτερη εξυπηρέτησή του, συνιστάται ιδιαίτερα η υποβολή αιτήσεων στο Κεντρικό Πρωτόκολλο μέσω της διεύθυνσης ηλεκτρονικού ταχυδρομείου protocol@minedu.gov.gr ή της ηλεκτρονικής υπηρεσίας e-αίτηση, https://mydocs.minedu.gov.gr.

rss

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ: Ανδρέα Παπανδρέου 37, Μαρούσι, Τ.Κ. 151 80

ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΑ: Στον αριθμό 210 344 2000 (Στη θέση των τεσσάρων τελευταίων ψηφίων μπορούν να τοποθετηθούν τα τέσσερα ψηφία του εσωτερικού τηλεφώνου του γραφείου που σας ενδιαφέρει, ώστε να επικοινωνήσετε απ' ευθείας).

ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ συμπληρώνοντας την φόρμα

Back to top