yp 16b 400

02-07-19 Άρση αναστολής διαδικασιών από το ΣτΕ για μέλη ΔΕΠ και έκτακτο εκπαιδευτικό προσωπικό

 Το Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων, κινούμενο με αίσθημα ευθύνης, ζήτησε και έλαβε από το ΣτΕ εξαίρεση αναστολής των διαδικασιών εκλογής  μελών ΔΕΠ και πρόσληψης έκτακτου προσωπικού στα Α.Ε.Ι. (διδασκόντων του π.δ. 407/1980 και ωρομίσθιων εκπαιδευτικών σύμφωνα με την παρ. 1 του άρθρου 19 του ν. 1404/1983) με τις προπαρασκευαστικές διαδικασίες (κατανομές, προκηρύξεις, συγκροτήσεις εκλεκτορικών κ.λπ.).

Η εξαίρεση αυτή ζητήθηκε ώστε να συνεχίσουν απρόσκοπτα οι διαδικασίες για την ομαλή έναρξη της εκπαιδευτικής διαδικασίας την ακαδημαϊκή χρονιά 2019-2020, κυρίως για τα νέα Τμήματα που ιδρύθηκαν στα Πανεπιστήμια με τους νόμους  4559/2018, 4589/2019 και 4610/2019.

 Με αυτόν τον τρόπο τα Ιδρύματα δεν θα χάσουν πολύτιμο χρόνο και θα μπορέσει να γίνει σε πρώτη φάση η κατανομή των θέσεων ΔΕΠ και εκτάκτου προσωπικού από το ΥΠΠΕΘ, ώστε στην συνέχεια οι Σύγκλητοι να προβούν στις απαραίτητες διαδικασίες για την στελέχωση των Τμημάτων, τόσο για την κάλυψη των άμεσων αναγκών όσο και για την κάλυψη μονίμων θέσεων. Στο πλαίσιο αυτό, άμεσα θα υπογραφεί η Υπουργική Απόφαση για την κατανομή των 500 θέσεων ΔΕΠ στα Ιδρύματα και 300 θέσεων/πιστώσεων έκτακτου προσωπικού σύμφωνα με το Π.Δ. 407/1980 και το ν.1404/1983, με κάλυψη από τον τακτικό προϋπολογισμό.

ΕΙΣΟΔΟΣ ΚΟΙΝΟΥ

Η είσοδος του κοινού στο κτήριο του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού επιτρέπεται καθημερινά κατά τις ώρες 12.00-15.00. Η είσοδος των Δικηγόρων στο κτήριο επιτρέπεται ελεύθερα με την επίδειξη της επαγγελματικής τους ταυτότητας κάθε εργάσιμη ημέρα και ώρα χωρίς κανέναν χρονικό ή άλλο περιορισμό. Η είσοδος του κοινού στα γραφεία του Κεντρικού Πρωτοκόλλου και στο Γραφείο Ενημέρωσης Πολιτών επιτρέπεται καθημερινά κατά τις ώρες 9.00-15.00. Η εξυπηρέτηση του κοινού πραγματοποιείται βάσει των παγίων ισχυουσών διατάξεων. Για την αποφυγή συνωστισμού εντός του εσωτερικού χώρου εξυπηρέτησης και αναμονής του κοινού, η εξυπηρέτησή του δύναται να πραγματοποιείται κατόπιν προγραμματισμένου ραντεβού.

Σε κάθε περίπτωση για την διευκόλυνση του κοινού αλλά και την ταχύτερη εξυπηρέτησή του, συνιστάται ιδιαίτερα η υποβολή αιτήσεων στο Κεντρικό Πρωτόκολλο μέσω της διεύθυνσης ηλεκτρονικού ταχυδρομείου protocol@minedu.gov.gr ή της ηλεκτρονικής υπηρεσίας e-αίτηση, https://mydocs.minedu.gov.gr.

rss

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ: Ανδρέα Παπανδρέου 37, Μαρούσι, Τ.Κ. 151 80

ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΑ: Στον αριθμό 210 344 2000 (Στη θέση των τεσσάρων τελευταίων ψηφίων μπορούν να τοποθετηθούν τα τέσσερα ψηφία του εσωτερικού τηλεφώνου του γραφείου που σας ενδιαφέρει, ώστε να επικοινωνήσετε απ' ευθείας).

ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ συμπληρώνοντας την φόρμα

Back to top