eisaypops

13-10-16 Για την επίτευξη διαλειτουργικότητας στις ηλεκτρονικές αιτήσεις μετεγγραφών

Χάρη στις προσπάθειες της Αναπληρώτριας Υπουργού Παιδείας Σίας Αναγνωστοπούλου και με την πολλή καλή συνεργασία των διοικητικών υπαλλήλων του Υπουργείου Παιδείας Έρευνας και Θρησκευμάτων, φέτος για πρώτη φορά πετύχαμε στις ηλεκτρονικές αιτήσεις μεταγραφών διαλειτουργικότητα με τη Γενική Γραμματεία Δημοσίων Εσόδων του Υπουργείου Οικονομικών για την άμεση άντληση των οικονομικών κριτηρίων.

Μέσω της διαλειτουργικότητας το Υπουργείο επιτυγχάνει να μειώσει τον χρόνο της διαδικασίας στο ελάχιστο, εξασφαλίζει την εγκυρότητα των μετεγγραφών, την μείωση της γραφειοκρατίας και ταυτόχρονα καταργεί διαδικασίες που θα κόστιζαν στους ενδιαφερόμενους χρόνο και έξοδα μετακίνησης.

Για το αποτέλεσμα αυτό υπήρξε σύμπραξη δύο υπουργείων, συντονισμός και κυρίως αποφυγή ενός δυσθεώρητου κόστους που θα απαιτούσε το συγκεκριμένο έργο σε περίπτωση που το αναλάμβανε κάποιος εξωτερικός ανάδοχος. Πραγματική ανταμοιβή είναι όμως η διευκόλυνση των πολιτών και κυρίως των κοινωνικών αυτών ομάδων που έχουν την ανάγκη μέτρων όπως αυτό των μετεγγραφών.

Τα αποτελέσματα των ηλεκτρονικών αιτήσεων μετεγγραφής θα ανακοινωθούν εντός λίγων ημερών από τη λήξη της προθεσμίας υποβολής τους.

ΕΙΣΟΔΟΣ ΚΟΙΝΟΥ

Η είσοδος του κοινού στο κτήριο του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού επιτρέπεται καθημερινά κατά τις ώρες 12.00-15.00. Η είσοδος των Δικηγόρων στο κτήριο επιτρέπεται ελεύθερα με την επίδειξη της επαγγελματικής τους ταυτότητας κάθε εργάσιμη ημέρα και ώρα χωρίς κανέναν χρονικό ή άλλο περιορισμό. Η είσοδος του κοινού στα γραφεία του Κεντρικού Πρωτοκόλλου και στο Γραφείο Ενημέρωσης Πολιτών επιτρέπεται καθημερινά κατά τις ώρες 9.00-15.00. Η εξυπηρέτηση του κοινού πραγματοποιείται βάσει των παγίων ισχυουσών διατάξεων. Για την αποφυγή συνωστισμού εντός του εσωτερικού χώρου εξυπηρέτησης και αναμονής του κοινού, η εξυπηρέτησή του δύναται να πραγματοποιείται κατόπιν προγραμματισμένου ραντεβού.

Σε κάθε περίπτωση για την διευκόλυνση του κοινού αλλά και την ταχύτερη εξυπηρέτησή του, συνιστάται ιδιαίτερα η υποβολή αιτήσεων στο Κεντρικό Πρωτόκολλο μέσω της διεύθυνσης ηλεκτρονικού ταχυδρομείου protocol@minedu.gov.gr ή της ηλεκτρονικής υπηρεσίας e-αίτηση, https://mydocs.minedu.gov.gr.

rss

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ: Ανδρέα Παπανδρέου 37, Μαρούσι, Τ.Κ. 151 80

ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΑ: Στον αριθμό 210 344 2000 (Στη θέση των τεσσάρων τελευταίων ψηφίων μπορούν να τοποθετηθούν τα τέσσερα ψηφία του εσωτερικού τηλεφώνου του γραφείου που σας ενδιαφέρει, ώστε να επικοινωνήσετε απ' ευθείας).

ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ συμπληρώνοντας την φόρμα

Back to top