eisaypops

17-10-16 Παράταση  προθεσμίας  υποβολής αιτήσεων μετεγγραφής

Το Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων ενημερώνει τους ενδιαφερόμενους ότι λόγω τεχνικού προβλήματος στην ηλεκτρονική εφαρμογή των μετεγγραφών, το οποίο προέκυψε από την Παρασκευή 14/10 έως την Κυριακή 16/10 και οφειλόταν σε συντήρηση των συστημάτων του Υπουργείου Οικονομικών, παρατείνεται η προθεσμία υποβολής ηλεκτρονικών αιτήσεων μετεγγραφής έως τα μεσάνυχτα της Πέμπτης 20 Οκτωβρίου 2016. Σημειώνεται ότι το σύστημα έχει ήδη επανατεθεί σε λειτουργία από τις πρωινές ώρες της Δευτέρας 17  Οκτωβρίου  2016.

Περαιτέρω ενημερώνονται οι εισαχθέντες με την κατηγορία των παθήσεων της υπ’ αρ. Φ.151/17897/Β6 (ΦΕΚ 358 Β΄) ΚΥΑ (ποσοστό 5%), οι οποίοι εγγράφονται στα ΑΕΙ από την 14η Οκτωβρίου 2016 έως και την 21η Οκτωβρίου 2016, ότι μπορούν, εφόσον έχουν εγκαίρως παραλάβει τους κωδικούς τους από το Τμήμα εγγραφής τους, να υποβάλλουν ηλεκτρονική αίτηση μετεγγραφής έως και την Πέμπτη 20 Οκτωβρίου 2016. Εφόσον δεν ολοκληρωθεί η εγγραφή και η παραλαβή των κωδικών τους εντός της ανωτέρω προθεσμίας, μπορούν να υποβάλουν ηλεκτρονικές αιτήσεις μετεγγραφής από τη Δευτέρα 7 Νοεμβρίου έως και την Πέμπτη 10 Νοεμβρίου  2016. 

ΕΙΣΟΔΟΣ ΚΟΙΝΟΥ

Η είσοδος του κοινού στο κτήριο του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού επιτρέπεται καθημερινά κατά τις ώρες 12.00-15.00. Η είσοδος των Δικηγόρων στο κτήριο επιτρέπεται ελεύθερα με την επίδειξη της επαγγελματικής τους ταυτότητας κάθε εργάσιμη ημέρα και ώρα χωρίς κανέναν χρονικό ή άλλο περιορισμό. Η είσοδος του κοινού στα γραφεία του Κεντρικού Πρωτοκόλλου και στο Γραφείο Ενημέρωσης Πολιτών επιτρέπεται καθημερινά κατά τις ώρες 9.00-15.00. Η εξυπηρέτηση του κοινού πραγματοποιείται βάσει των παγίων ισχυουσών διατάξεων. Για την αποφυγή συνωστισμού εντός του εσωτερικού χώρου εξυπηρέτησης και αναμονής του κοινού, η εξυπηρέτησή του δύναται να πραγματοποιείται κατόπιν προγραμματισμένου ραντεβού.

Σε κάθε περίπτωση για την διευκόλυνση του κοινού αλλά και την ταχύτερη εξυπηρέτησή του, συνιστάται ιδιαίτερα η υποβολή αιτήσεων στο Κεντρικό Πρωτόκολλο μέσω της διεύθυνσης ηλεκτρονικού ταχυδρομείου protocol@minedu.gov.gr ή της ηλεκτρονικής υπηρεσίας e-αίτηση, https://mydocs.minedu.gov.gr.

rss

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ: Ανδρέα Παπανδρέου 37, Μαρούσι, Τ.Κ. 151 80

ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΑ: Στον αριθμό 210 344 2000 (Στη θέση των τεσσάρων τελευταίων ψηφίων μπορούν να τοποθετηθούν τα τέσσερα ψηφία του εσωτερικού τηλεφώνου του γραφείου που σας ενδιαφέρει, ώστε να επικοινωνήσετε απ' ευθείας).

ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ συμπληρώνοντας την φόρμα

Back to top