ΥΠΑΙΘ 2

20-1-2022 Συμπληρωματική περίοδος δηλώσεων και παράταση διανομής διδακτικών συγγραμμάτων χειμερινού εξαμήνου ακαδ. έτους 2022-2023
Σε συνέχεια των υπ’ αριθ. 129011/Z1/20-10-2022 και 159552/Z1/22-12-2022 εγγράφων μας, σας ενημερώνουμε ότι ορίζεται συμπληρωματική περίοδος δηλώσεων διδακτικών συγγραμμάτων από τους φοιτητές των Α.Ε.Ι. και Α.Ε.Α. για το τρέχον χειμερινό εξάμηνο ακαδ. έτους 2022-2023 από την Παρασκευή 20 Ιανουαρίου 2023 έως και την Τρίτη 24 Ιανουαρίου 2023. Επίσης, ως νέα καταληκτική ημερομηνία για τη διανομή των συγγραμμάτων στους φοιτητές ορίζεται η Τρίτη 31 Ιανουαρίου 2023.

Παρακαλούνται οι Γραμματείες των Τμημάτων των Α.Ε.Ι. και Α.Ε.Α για την ολοκλήρωση των διαδικασιών μετεγγραφής προκειμένου να δοθεί η δυνατότητα στους μετεγγραφόμενους φοιτητές να προβούν εμπρόθεσμα σε δήλωση διδακτικών συγγραμμάτων. Τέλος υπενθυμίζεται η υποχρέωση των εκδοτών, η οποία απορρέει από τη σύμβαση που έχουν συνάψει ηλεκτρονικά με το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων κατά την εγγραφή τους στο πληροφοριακό σύστημα «ΕΥΔΟΞΟΣ» και τις διατάξεις της υπ’ αριθ. Φ.1/76244/Β3/30-6-2010 Υπουργικής απόφασης (ΦΕΚ Β ́957) καθώς καιτης υπ’ αριθ. 125766/Ζ1/28-07-2016 ΚΥΑ (ΦΕΚ Β’ 2433), για την αποστολή και διατήρηση επαρκούς αποθέματος αντιτύπων στα σημεία διανομής προκειμένου να ολοκληρωθεί ομαλά η διανομή των διδακτικών συγγραμμάτων στους φοιτητές κατά το τρέχον εξάμηνο σπουδών. 

ΕΙΣΟΔΟΣ ΚΟΙΝΟΥ

Η είσοδος του κοινού στο κτήριο του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού επιτρέπεται καθημερινά κατά τις ώρες 12.00-15.00. Η είσοδος των Δικηγόρων στο κτήριο επιτρέπεται ελεύθερα με την επίδειξη της επαγγελματικής τους ταυτότητας κάθε εργάσιμη ημέρα και ώρα χωρίς κανέναν χρονικό ή άλλο περιορισμό. Η είσοδος του κοινού στα γραφεία του Κεντρικού Πρωτοκόλλου και στο Γραφείο Ενημέρωσης Πολιτών επιτρέπεται καθημερινά κατά τις ώρες 9.00-15.00. Η εξυπηρέτηση του κοινού πραγματοποιείται βάσει των παγίων ισχυουσών διατάξεων. Για την αποφυγή συνωστισμού εντός του εσωτερικού χώρου εξυπηρέτησης και αναμονής του κοινού, η εξυπηρέτησή του δύναται να πραγματοποιείται κατόπιν προγραμματισμένου ραντεβού.

Σε κάθε περίπτωση για την διευκόλυνση του κοινού αλλά και την ταχύτερη εξυπηρέτησή του, συνιστάται ιδιαίτερα η υποβολή αιτήσεων στο Κεντρικό Πρωτόκολλο μέσω της διεύθυνσης ηλεκτρονικού ταχυδρομείου protocol@minedu.gov.gr ή της ηλεκτρονικής υπηρεσίας e-αίτηση, https://mydocs.minedu.gov.gr.

rss

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ: Ανδρέα Παπανδρέου 37, Μαρούσι, Τ.Κ. 151 80

ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΑ: Στον αριθμό 210 344 2000 (Στη θέση των τεσσάρων τελευταίων ψηφίων μπορούν να τοποθετηθούν τα τέσσερα ψηφία του εσωτερικού τηλεφώνου του γραφείου που σας ενδιαφέρει, ώστε να επικοινωνήσετε απ' ευθείας).

ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ συμπληρώνοντας την φόρμα

Back to top