16 09 16 money

16-09-16 Διαδικασία επιστροφής ποσών που έχουν καταβληθεί σε εκπαιδευτικούς σε εκτέλεση δικαστικών αποφάσεων

To YΠΠΕΘ απέστειλε έγγραφο προς τις Διευθύνσεις Εκπαίδευσης σχετικά με τη διαδικασία επιστροφής ποσών που έχουν καταβληθεί σε εκπαιδευτικούς σε εκτέλεση δικαστικών αποφάσεων. Στο έγγραφο αναφέρονται τα εξής:

 

Η υπηρεσία μας, στο πλαίσιο των αρμοδιοτήτων της, μεταβιβάζει στους προϋπολογισμούς σας και ΚΑΕ 0288 «Καταβολή αποδοχών, επιδομάτων κ.λπ. παρελθόντων ετών σε εκτέλεση δικαστικών αποφάσεων» πιστώσεις προκειμένου να εκτελεστούν δικαστικές αποφάσεις που αφορούν κατά κύριο λόγο σε χορήγηση αναδρομικών οικογενειακού επιδόματος και ειδικής μηνιαίας παροχής (176,00 ευρώ) σε εκπαιδευτικούς πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.

Στις περιπτώσεις κατά τις οποίες ασκείται από το Δημόσιο αίτηση αναίρεσης ενώπιον του ΣτΕ κατά αποφάσεων διοικητικών δικαστηρίων και η οποία (αίτηση αναίρεσης) γίνεται ολικά ή μερικά δεκτή, θα πρέπει να επιστραφούν από τους αναιρεσίβλητους – ενάγοντες τα ποσά (κεφάλαιο και τόκοι) που είχαν αρχικά επιδικασθεί με τις αναιρεθείσες αποφάσεις. Με τα ανωτέρω σχετικά έγγραφα παρέχονται οδηγίες αναφορικά με τη διαδικασία επιστροφής ποσών που έχουν καταβληθεί σε εκπαιδευτικούς σε εκτέλεση δικαστικών αποφάσεων. Κατόπιν των ανωτέρω παρακαλούμε για τις δικές σας ενέργειες.
Οι αποδέκτες του παρόντος, στις υπηρεσίες των οποίων δεν εκκρεμούν προς εκτέλεση ανάλογες δικαστικές αποφάσεις συνεπεία των οποίων καλούνται εκπαιδευτικοί να επιστρέψουν ποσά (κεφάλαιο και τόκους) που τους είχαν ήδη καταβληθεί, παρακαλούνται να λάβουν γνώση για μελλοντική ενδεχόμενη εφαρμογή.

Επισημαίνεται, τέλος, ότι σύμφωνα με την αρίθμ. Φ.353.1/3/102865/Δ1/04-10-2005 υπουργική απόφαση «Συμπλήρωση-τροποποίηση της Φ.353.1/324/105657/Δ1/08-10-2002 απόφασης του Υπουργείου Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων» (ΦΕΚ 1461/τ.Β’/21-10-2005), οι Περιφερειακοί Διευθυντές Εκπαίδευσης έχουν την αρμοδιότητα έκδοσης καταλογιστικών πράξεων εκπαιδευτικού προσωπικού.

Σχετικά έγγραφα :

1. Το με αρ. πρωτ.: ΔΕΑΦ Α 1107082/10-08-2015 (129780/Β1/17-08-2015) έγγραφο της Διεύθυνσης Εφαρμογής Άμεσης Φορολογίας του Υπουργείου Οικονομικών,

2. Το με αρ. πρωτ: 2/49827/0026/2015/07-03-2016 (49032/Β1/22-03-2016) έγγραφο της Διεύθυνσης Συντονισμού και Ελέγχου Εφαρμογής Δημοσιολογιστικών Διατάξεων του Γ.Λ.Κ. και

3. Το με αρ. πρωτ.: 2/67136/0026/08-03-2016 έγγραφο της Διεύθυνσης Συντονισμού και Ελέγχου Εφαρμογής Δημοσιολογιστικών Διατάξεων του Γ.Λ.Κ.

Το έγγραφο

ΕΙΣΟΔΟΣ ΚΟΙΝΟΥ

Η είσοδος του κοινού στο κτήριο του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού επιτρέπεται καθημερινά κατά τις ώρες 12.00-15.00. Η είσοδος των Δικηγόρων στο κτήριο επιτρέπεται ελεύθερα με την επίδειξη της επαγγελματικής τους ταυτότητας κάθε εργάσιμη ημέρα και ώρα χωρίς κανέναν χρονικό ή άλλο περιορισμό. Η είσοδος του κοινού στα γραφεία του Κεντρικού Πρωτοκόλλου και στο Γραφείο Ενημέρωσης Πολιτών επιτρέπεται καθημερινά κατά τις ώρες 9.00-15.00. Η εξυπηρέτηση του κοινού πραγματοποιείται βάσει των παγίων ισχυουσών διατάξεων. Για την αποφυγή συνωστισμού εντός του εσωτερικού χώρου εξυπηρέτησης και αναμονής του κοινού, η εξυπηρέτησή του δύναται να πραγματοποιείται κατόπιν προγραμματισμένου ραντεβού.

Σε κάθε περίπτωση για την διευκόλυνση του κοινού αλλά και την ταχύτερη εξυπηρέτησή του, συνιστάται ιδιαίτερα η υποβολή αιτήσεων στο Κεντρικό Πρωτόκολλο μέσω της διεύθυνσης ηλεκτρονικού ταχυδρομείου protocol@minedu.gov.gr ή της ηλεκτρονικής υπηρεσίας e-αίτηση, https://mydocs.minedu.gov.gr.

rss

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ: Ανδρέα Παπανδρέου 37, Μαρούσι, Τ.Κ. 151 80

ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΑ: Στον αριθμό 210 344 2000 (Στη θέση των τεσσάρων τελευταίων ψηφίων μπορούν να τοποθετηθούν τα τέσσερα ψηφία του εσωτερικού τηλεφώνου του γραφείου που σας ενδιαφέρει, ώστε να επικοινωνήσετε απ' ευθείας).

ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ συμπληρώνοντας την φόρμα

Back to top