kathigit400px

04-07-16  List of approved primary school teacher transfers issued

The Ministry of Education, Research and Religious affairs hereby announces the approved transfers of primary school teachers in the PE60 and PE70 university education categories, for both general education and special education for 2015.

The overall number of applications for transfer in the general education category was 4,056. Of these, 356, or 8.78 percent, were approved.

For transfer to special education schools and special education diagnostic centres (KEDDY), there were 149 applications, of which 90, or 60.4 percent were approved.

Transferees are obliged to contact the Education Directorate of the region to which they are transferring so as to ascertain the vacancies in local schools and the deadline for applying for a posting. Once the posting is approved, teachers must appear and assume their duties in their new posts by July 8, 2016.

The assumption of duties is approved following the receipt of a notarised statement signed by the teacher and sent by Fax.

School principals and deputy principals, Heads of School Directorates and School Counselors assume their new duties after their current term expires.

Teachers whose names do not appear on the list of approved transfers have not received a transfer either because there were no vacancies in organic posts, or because other applicants had a greater number of points for transfer purposes.

Μεταθέσεις σε Σχολεία Γενικής Αγωγής σε μορφή PDF

Μεταθέσεις σε Σχολεία ειδικής Αγωγής σε μορφή PDF

Μεταθέσεις σε Σχολεία Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης σε μορφή PDF

ΕΙΣΟΔΟΣ ΚΟΙΝΟΥ

Η είσοδος του κοινού στο κτήριο του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού επιτρέπεται καθημερινά κατά τις ώρες 12.00-15.00. Η είσοδος των Δικηγόρων στο κτήριο επιτρέπεται ελεύθερα με την επίδειξη της επαγγελματικής τους ταυτότητας κάθε εργάσιμη ημέρα και ώρα χωρίς κανέναν χρονικό ή άλλο περιορισμό. Η είσοδος του κοινού στα γραφεία του Κεντρικού Πρωτοκόλλου και στο Γραφείο Ενημέρωσης Πολιτών επιτρέπεται καθημερινά κατά τις ώρες 9.00-15.00. Η εξυπηρέτηση του κοινού πραγματοποιείται βάσει των παγίων ισχυουσών διατάξεων. Για την αποφυγή συνωστισμού εντός του εσωτερικού χώρου εξυπηρέτησης και αναμονής του κοινού, η εξυπηρέτησή του δύναται να πραγματοποιείται κατόπιν προγραμματισμένου ραντεβού.

Σε κάθε περίπτωση για την διευκόλυνση του κοινού αλλά και την ταχύτερη εξυπηρέτησή του, συνιστάται ιδιαίτερα η υποβολή αιτήσεων στο Κεντρικό Πρωτόκολλο μέσω της διεύθυνσης ηλεκτρονικού ταχυδρομείου protocol@minedu.gov.gr ή της ηλεκτρονικής υπηρεσίας e-αίτηση, https://mydocs.minedu.gov.gr.

rss

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ: Ανδρέα Παπανδρέου 37, Μαρούσι, Τ.Κ. 151 80

ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΑ: Στον αριθμό 210 344 2000 (Στη θέση των τεσσάρων τελευταίων ψηφίων μπορούν να τοποθετηθούν τα τέσσερα ψηφία του εσωτερικού τηλεφώνου του γραφείου που σας ενδιαφέρει, ώστε να επικοινωνήσετε απ' ευθείας).

ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ συμπληρώνοντας την φόρμα

Back to top