13-07-16 Substitute music teachers may apply for vacancies13 07 16 MUSIC1

Teachers with music backgrounds and in the university education categories PE16.01, PE16.02, PE17.13, PE17.14, TE16, and EM16 may submit electronically by email, following the publication of this decision in the Government Gazette and until the July 19 deadline, their applications to be placed on the register of substitute and hourly wage teachers for the 2016-2017 academic year, along with all required documentation and a declaration of the region in which they wish to serve.

The application may be submitted ONLY electronically at the website of the Comprehensive Computer System of Personnel Management in Primary and Secondary Education (OSPYD) of the Ministry of Education, Research and Religious Affairs - https://opsyd.sch.gr – and along with the declared data this is equivalent to a notarised statement under Article 8 of law 1599/1986 (Government Gazette 75 A’). Inaccurate or false declarations leads automatically to exclusion from the registry or to redundancy, if the candidate is hired, and other related disciplinary regulations will apply.

 In submitting the electronic application at https://opsyd.sch.gr, one declares, in order of preference, between one and the entire number of substitute and hourly teaching vacancies by discipline and region.

The ministry encyclical in Greek is at the link below.  

Η εγκύκλιος για τους κλάδους ΠΕ16.01, ΠΕ16.02, ΠΕ17.13, ΠΕ17.14 και ΤΕ16

ΕΙΣΟΔΟΣ ΚΟΙΝΟΥ

Η είσοδος του κοινού στο κτήριο του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού επιτρέπεται καθημερινά κατά τις ώρες 12.00-15.00. Η είσοδος των Δικηγόρων στο κτήριο επιτρέπεται ελεύθερα με την επίδειξη της επαγγελματικής τους ταυτότητας κάθε εργάσιμη ημέρα και ώρα χωρίς κανέναν χρονικό ή άλλο περιορισμό. Η είσοδος του κοινού στα γραφεία του Κεντρικού Πρωτοκόλλου και στο Γραφείο Ενημέρωσης Πολιτών επιτρέπεται καθημερινά κατά τις ώρες 9.00-15.00. Η εξυπηρέτηση του κοινού πραγματοποιείται βάσει των παγίων ισχυουσών διατάξεων. Για την αποφυγή συνωστισμού εντός του εσωτερικού χώρου εξυπηρέτησης και αναμονής του κοινού, η εξυπηρέτησή του δύναται να πραγματοποιείται κατόπιν προγραμματισμένου ραντεβού.

Σε κάθε περίπτωση για την διευκόλυνση του κοινού αλλά και την ταχύτερη εξυπηρέτησή του, συνιστάται ιδιαίτερα η υποβολή αιτήσεων στο Κεντρικό Πρωτόκολλο μέσω της διεύθυνσης ηλεκτρονικού ταχυδρομείου protocol@minedu.gov.gr ή της ηλεκτρονικής υπηρεσίας e-αίτηση, https://mydocs.minedu.gov.gr.

rss

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ: Ανδρέα Παπανδρέου 37, Μαρούσι, Τ.Κ. 151 80

ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΑ: Στον αριθμό 210 344 2000 (Στη θέση των τεσσάρων τελευταίων ψηφίων μπορούν να τοποθετηθούν τα τέσσερα ψηφία του εσωτερικού τηλεφώνου του γραφείου που σας ενδιαφέρει, ώστε να επικοινωνήσετε απ' ευθείας).

ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ συμπληρώνοντας την φόρμα

Back to top