08-02-19 Εγκαίνια της Σχολικής Βιβλιοθήκης του Δημοτικού Σχολείου Πέρδικας στην Αίγινα
Τη Σχολική Βιβλιοθήκη του Δημοτικού Σχολείου Πέρδικας στην Αίγινα εγκαινίασε σήμερα ο Υπουργός Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων, Κώστας Γαβρόγλου.
Απευθυνόμενος στους μαθητές, στους εκπαιδευτικούς και στους γονείς, ο κ. Γαβρόγλου σημείωσε ότι στο πλαίσιο της υποστήριξης της εκπαιδευτικής κοινότητας, τη φετινή σχολική χρονιά (2018 – 2019) εντάχθηκαν στο Δίκτυο Σχολικών Βιβλιοθηκών Δημοτικών Σχολείων, 912 Σχολικές Μονάδες σε όλη τη χώρα.
«Στόχος είναι η διεύρυνση του Δικτύου, ώστε κάθε χρόνο να εντάσσονται σ’ αυτό επιπλέον Σχολικές Μονάδες, προκειμένου να ενισχυθεί η εκπαιδευτική διαδικασία» ανέφερε ο Υπουργός και πρόσθεσε:
«Σήμερα οι μαθητές της Πέρδικας αποκτούν μία σύγχρονη βιβλιοθήκη που υποστηρίζεται, όπως όλο το Δίκτυο Βιβλιοθηκών Α /βάθμιας, από την Εθνική Βιβλιοθήκη. Η αξιoποίηση των βιβλίων αλλά και της τεχνολογίας πρέπει να γίνει καθημερινή πρακτική για όλα τα παιδιά.
Αλλά και οι εκπαιδευτικοί και οι γονείς αποκτούν μία αίθουσα για διαλέξεις, προβολές η για τη συζήτηση κάποιου θέματος που απασχολεί την εκπαιδευτική κοινότητα. Γιατί στόχος είναι τα σχολεία μας να είναι ανοιχτά στην κοινωνία.»
Το επόμενο διάστημα αναμένεται έκδοση εγκυκλίου για την ονοματοδοσία των Σχολικών Βιβλιοθηκών που ήδη έχουν ενταχθεί στο Δίκτυο. Η διαδικασία αυτή θα ολοκληρωθεί σε κάθε Σχολική Μονάδα μέσα από τη συνεργασία μαθητών και εκπαιδευτικών.
Σημειώνεται ότι έχουν ήδη ενσωματωθεί στο ενιαίο πληροφοριακό σύστημα Myschool νέες δυνατότητες για την υποστήριξη της λειτουργίας των Σχολικών Βιβλιοθηκών. Επιπροσθέτως, προγραμματίζεται η δημιουργία ενιαίου καταλόγου όλων των Σχολικών Βιβλιοθηκών του Δικτύου, καθώς και η διερεύνηση της δυνατότητας συστήματος δανεισμού των βιβλίων. Παράλληλα, ολοκληρώνεται η α΄ φάση χρηματοδότησης των 912 σχολικών βιβλιοθηκών (3.000 € κάθε βιβλιοθήκη) για την προμήθεια ηλεκτρονικού εξοπλισμού και βιβλίων, ενώ το Υπουργείο προχωρά σε ετήσια σταθερή χρηματοδότηση για την ενίσχυση των Σχολικών Βιβλιοθηκών και την ανανέωση των τίτλων.