photo1 400px

14-06-17 Ανάρτηση προσωρινών πινάκων κατάταξης υποψηφίων αναπληρωτών ΕΕΠ και ΕΒΠ της Κεντρικής Μακεδονίας

Η Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης Κεντρικής Μακεδονίας ανακοινώνει ότι καταρτίστηκαν οι προσωρινοί πίνακες κατάταξης υποψηφίων αναπληρωτών Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (ΕΕΠ) και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (ΕΒΠ) καθώς και ο ενιαίος πίνακας «Απορριπτέων» με τους υποψηφίους κλάδου ΕΕΠ και ΕΒΠ που δεν πληρούν τις προϋποθέσεις της υπ’ αρ. ΥΑ 64055 (ΦΕΚ Β 1326/2017) «Καθορισμός Προϋποθέσεων….», καθώς και της υπ’ αρ. ΥΑ 65475/Δ3/20-04-2017 «Πρόσκληση υποψηφίων …» όπως τροποποιήθηκε και ισχύει.

Στους συνημμένους προσωρινούς πίνακες κατάταξης των κλάδων ΕΕΠ και ΕΒΠ παρατίθενται τα κριτήρια τα οποία λαμβάνονται υπόψη για τον καθορισμό της σειράς κατάταξης των υποψηφίων, καθώς και η αυτόματη μοριοδότησή τους σύμφωνα με τα αναγραφόμενα στην ΥΑ 65475/Δ3/20-04-2017 «Πρόσκληση υποψηφίων …..».

Μετά την ανάρτηση των πινάκων η Περ/κή Δ/νση Εκπ/σης Κεντρικής Μακεδονίας δεν μπορεί να τροποποιήσει τους πίνακες σε καμία περίπτωση παρά μόνο μετά από σχετική απόφαση του Α.Σ.Ε.Π. η οποία εκδίδεται μετά από άσκηση ένστασης των υποψηφίων.

ΕΠΙΚΑΙΡΟΠΟΙΗΣΗ ΠΡΟΤΙΜΗΣΕΩΝ

Οι υποψήφιοι εφόσον το επιθυμούν δύνανται να επικαιροποιήσουν τη δήλωση προτίμησης για πρόσληψη σε μια ή περισσότερες Διευθύνσεις Εκπαίδευσης ή ΚΕ.Δ.Δ.Υ. που ανήκουν στην Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης Κεντρικής Μακεδονίας κατά το 3ο δεκαήμερο του Ιουνίου (20/6-30/6), με τρόπο που θα οριστεί και θα ανακοινωθεί στην ιστοσελίδα της ΠΔΕ Κεντρικής Μακεδονίας.

ΚΛΗΡΩΣΗ ΙΣΟΒΑΘΜΟΥΝΤΩΝ

Η κλήρωση μεταξύ των ισοβαθμούντων θα γίνει μετά την απάντηση του Α.Σ.Ε.Π. επί των ενστάσεων που θα υποβάλλουν οι υποψήφιοι, προκειμένου να διαμορφωθούν οι οριστικοί πίνακες.

ΑΣΚΗΣΗ ΕΝΣΤΑΣΗΣ

Κατά των προσωρινών πινάκων δύναται να υποβληθεί ένσταση στο ΑΣΕΠ από τους υποψηφίους μέσα σε αποκλειστική προθεσμία πέντε (5) ημερών από Πέμπτη 15/06/2017 έως Δευτέρα 19/06/2017.

Η άσκηση της ενστάσεως γίνεται στο Α.Σ.Ε.Π. αποκλειστικά μέσω του διαδικτυακού του τόπου (www.asep.gr).

Για την ηλεκτρονική υποβολή των ενστάσεων απαραίτητη προϋπόθεση είναι η Εγγραφή στις Ηλεκτρονικές Υπηρεσίες του ΑΣΕΠ, στη διαδρομή: «Πολίτες-> Ηλεκτρονικές Υπηρεσίες» η οποία πραγματοποιείται με:

και στη συνέχεια, χρησιμοποιώντας τα Στοιχεία Σύνδεσης, οι υποψήφιοι προχωρούν στην «Είσοδο Μέλους» και στην επιλογή .

Οι υποψήφιοι που είναι ήδη εγγεγραμμένοι στις Ηλεκτρονικές Υπηρεσίες του Α.Σ.Ε.Π. προχωρούν στην «Είσοδο Μέλους» χρησιμοποιώντας τα Στοιχεία Σύνδεσης. Για τη διευκόλυνση των υποψηφίων παρέχεται ειδικά σχεδιασμένος σύνδεσμος «Ξέχασα τον κωδικό μου» στη διαδρομή: «Πολίτες ->Ηλεκτρονικές Υπηρεσίες».

Σημειώνεται ότι για την ηλεκτρονική υποβολή των ενστάσεων, απαραίτητη προϋπόθεση είναι η ύπαρξη ενεργού λογαριασμού ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (email).

Στον ιστότοπο του Α.Σ.Ε.Π. έχει αναρτηθεί Εγχειρίδιο με αναλυτικές οδηγίες χρήσης για τη συμπλήρωση των πεδίων της ένστασης.

Το Α.Σ.Ε.Π. εξετάζει τις υποβληθείσες ενστάσεις, ελέγχει τη νομιμότητα των πινάκων κατάταξης αναπληρωτών ΕΕΠ και ΔΕ 1-ΕΒΠ και εκδίδει σχετική απόφαση.

Καμία ένσταση δεν υποβάλλεται στο Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας & Θρησκευμάτων/Διεύθυνση Ειδικής Αγωγής και στην Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης Κεντρικής Μακεδονίας.

Ο Πίνακας απορριπτέων

Ο Πίνακας ΕΒΠ

Ο Πίνακας ΠΕ21-26

Ο Πίνακας ΠΕ22

Ο Πίνακας ΠΕ23

Ο Πίνακας ΠΕ25

Ο Πίνακας ΠΕ28

Ο Πίνακας ΠΕ29

Ο Πίνακας ΠΕ30

ΕΙΣΟΔΟΣ ΚΟΙΝΟΥ

Η είσοδος του κοινού στο κτήριο του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού επιτρέπεται καθημερινά κατά τις ώρες 12.00-15.00. Η είσοδος των Δικηγόρων στο κτήριο επιτρέπεται ελεύθερα με την επίδειξη της επαγγελματικής τους ταυτότητας κάθε εργάσιμη ημέρα και ώρα χωρίς κανέναν χρονικό ή άλλο περιορισμό. Η είσοδος του κοινού στα γραφεία του Κεντρικού Πρωτοκόλλου και στο Γραφείο Ενημέρωσης Πολιτών επιτρέπεται καθημερινά κατά τις ώρες 9.00-15.00. Η εξυπηρέτηση του κοινού πραγματοποιείται βάσει των παγίων ισχυουσών διατάξεων. Για την αποφυγή συνωστισμού εντός του εσωτερικού χώρου εξυπηρέτησης και αναμονής του κοινού, η εξυπηρέτησή του δύναται να πραγματοποιείται κατόπιν προγραμματισμένου ραντεβού.

Σε κάθε περίπτωση για την διευκόλυνση του κοινού αλλά και την ταχύτερη εξυπηρέτησή του, συνιστάται ιδιαίτερα η υποβολή αιτήσεων στο Κεντρικό Πρωτόκολλο μέσω της διεύθυνσης ηλεκτρονικού ταχυδρομείου protocol@minedu.gov.gr ή της ηλεκτρονικής υπηρεσίας e-αίτηση, https://mydocs.minedu.gov.gr.

rss

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ: Ανδρέα Παπανδρέου 37, Μαρούσι, Τ.Κ. 151 80

ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΑ: Στον αριθμό 210 344 2000 (Στη θέση των τεσσάρων τελευταίων ψηφίων μπορούν να τοποθετηθούν τα τέσσερα ψηφία του εσωτερικού τηλεφώνου του γραφείου που σας ενδιαφέρει, ώστε να επικοινωνήσετε απ' ευθείας).

ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ συμπληρώνοντας την φόρμα

Back to top