taksi

15-06-16 Πίνακες κατάταξης αναπληρωτών εκπαιδευτικών

Σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου τρίτου του ν. 4395/2016 (ΦΕΚ  110    Α’ ) για το σχολικό έτος 2016-2017 οι πίνακες κατάταξης αναπληρωτών εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, οι οποίοι θα καταρτιστούν από το Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων, θα υποβληθούν για έλεγχο νομιμότητας στο ΑΣΕΠ, στην αρμοδιότητα του οποίου υπόκειται  και ο έλεγχος  των ενστάσεων επί των πινάκων αυτών.

Στο πλαίσιο προετοιμασίας του Συστήματος για την υποβολή από τους υποψηφίους της ηλεκτρονικής αίτησης με σκοπό την ένταξη στους ανωτέρω πίνακες , η διαδικασία της οποίας θα καθοριστεί με Υπουργική Απόφαση,  από το Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων ανακοινώνεται ότι από την Πέμπτη 16-06-2016, οι ενδιαφερόμενοι που εγγράφονται στην ηλεκτρονική σελίδα του Ολοκληρωμένου Πληροφοριακού Συστήματος Διαχείρισης Προσωπικού Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (Ο.Π.ΣΥ.Δ.)  (https://opsyd.sch.gr) θα έχουν τη  δυνατότητα επισκόπησης των στοιχείων του φακέλου τους.

Παράλληλα, στους ανωτέρω εκπαιδευτικούς παρέχεται η δυνατότητα τροποποίησης/επικαιροποίησης στοιχείων ήδη υπαρχόντων φακέλων, καθώς και συμπλήρωσης στοιχείων νέων φακέλων. Για τη διευκόλυνσή τους, θα αναρτηθεί στην ανωτέρω ιστοσελίδα εγχειρίδιο οδηγιών με την ακολουθούμενη διαδικασία. Σχετική ενημέρωση θα παρέχεται και με ανακοινώσεις που θα αναρτώνται στη σελίδα του ΟΠΣΥΔ.

 

ΕΙΣΟΔΟΣ ΚΟΙΝΟΥ

Η είσοδος του κοινού στο κτήριο του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού επιτρέπεται καθημερινά κατά τις ώρες 12.00-15.00. Η είσοδος των Δικηγόρων στο κτήριο επιτρέπεται ελεύθερα με την επίδειξη της επαγγελματικής τους ταυτότητας κάθε εργάσιμη ημέρα και ώρα χωρίς κανέναν χρονικό ή άλλο περιορισμό. Η είσοδος του κοινού στα γραφεία του Κεντρικού Πρωτοκόλλου και στο Γραφείο Ενημέρωσης Πολιτών επιτρέπεται καθημερινά κατά τις ώρες 9.00-15.00. Η εξυπηρέτηση του κοινού πραγματοποιείται βάσει των παγίων ισχυουσών διατάξεων. Για την αποφυγή συνωστισμού εντός του εσωτερικού χώρου εξυπηρέτησης και αναμονής του κοινού, η εξυπηρέτησή του δύναται να πραγματοποιείται κατόπιν προγραμματισμένου ραντεβού.

Σε κάθε περίπτωση για την διευκόλυνση του κοινού αλλά και την ταχύτερη εξυπηρέτησή του, συνιστάται ιδιαίτερα η υποβολή αιτήσεων στο Κεντρικό Πρωτόκολλο μέσω της διεύθυνσης ηλεκτρονικού ταχυδρομείου protocol@minedu.gov.gr ή της ηλεκτρονικής υπηρεσίας e-αίτηση, https://mydocs.minedu.gov.gr.

rss

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ: Ανδρέα Παπανδρέου 37, Μαρούσι, Τ.Κ. 151 80

ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΑ: Στον αριθμό 210 344 2000 (Στη θέση των τεσσάρων τελευταίων ψηφίων μπορούν να τοποθετηθούν τα τέσσερα ψηφία του εσωτερικού τηλεφώνου του γραφείου που σας ενδιαφέρει, ώστε να επικοινωνήσετε απ' ευθείας).

ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ συμπληρώνοντας την φόρμα

Back to top