13 eepevp

13-11-18 Πρόσκληση υποψηφίων αναπληρωτών Ε.Ε.Π. & Ε.Β.Π. για εγγραφή στο ΟΠΣΥΔ

Από το Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων καλούνται τα μέλη του Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (ΕΕΠ) των κλάδων ΠΕ21, ΠΕ22, ΠΕ23, ΠΕ24, ΠΕ25, ΠΕ28, ΠΕ29, ΠΕ30, ΠΕ31 και του Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (ΕΒΠ) του κλάδου ΔΕ01 που κατέχουν τα τυπικά και ουσιαστικά προσόντα του κλάδου τους (σύμφωνα με την αριθ. πρωτ. 56267/Ε4/5-4-2018 - ΑΔΑ:ΨΩΙΘ4653ΠΣ-1Ω1 - ΦΕΚ 1284 Β΄ Υπουργική Απόφαση) να εγγραφούν στο Ολοκληρωμένο Πληροφοριακό Σύστημα Διαχείρισης Προσωπικού Α/θμιας και Β/θμιας Εκπ/σης (ΟΠΣΥΔ) στην ειδικά διαμορφωμένη σελίδα https://opsyd.sch.gr ώστε να αποκτήσουν πρόσβαση στις ηλεκτρονικές υπηρεσίες του. Η διαδικασία αυτή γίνεται στο πλαίσιο επικείμενης αξιοποίησης του ΟΠΣΥΔ και για τις προσλήψεις αναπληρωτών ΕΕΠ-ΕΒΠ.

Επισημαίνεται ότι για την ανωτέρω διαδικασία εγγραφής απαιτείται προσωπικός λογαριασμός πρόσβασης στο TAXISNET. Σε περίπτωση που ο υποψήφιος δεν έχει προσωπικούς κωδικούς TAXISNET θα πρέπει να απευθυνθεί άμεσα στην αρμόδια Δ.Ο.Υ. για την έκδοσή τους.

Η ανωτέρω διαδικασία δεν αφορά τα μέλη ΕΕΠ-ΕΒΠ που είναι ήδη εγγεγραμμένα στο ΟΠΣΥΔ λόγω κατοχής και κλάδου εκπαιδευτικών.

Για τη διευκόλυνση των υποψηφίων υπάρχει στο τέλος της ανωτέρω ιστοσελίδας υπό τον τίτλο εγχειρίδια χρήσης το «Εγχειρίδιο εγγραφής και σύνδεσης χρήστη» και υπό τον τίτλο videos το «Οδηγίες εγγραφής στο ΟΠΣΥΔ μέσω πιστοποίησης από την ΓΓΠΣ».

Η προθεσμία για την εγγραφή ορίζεται από την Πέμπτη 15 έως και τη Δευτέρα 26 Νοεμβρίου 2018.

  Εγχειρίδιο εγγραφής και σύνδεσης χρήστη 

 

ΕΙΣΟΔΟΣ ΚΟΙΝΟΥ

Η είσοδος του κοινού στο κτήριο του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού επιτρέπεται καθημερινά κατά τις ώρες 12.00-15.00. Η είσοδος των Δικηγόρων στο κτήριο επιτρέπεται ελεύθερα με την επίδειξη της επαγγελματικής τους ταυτότητας κάθε εργάσιμη ημέρα και ώρα χωρίς κανέναν χρονικό ή άλλο περιορισμό. Η είσοδος του κοινού στα γραφεία του Κεντρικού Πρωτοκόλλου και στο Γραφείο Ενημέρωσης Πολιτών επιτρέπεται καθημερινά κατά τις ώρες 9.00-15.00. Η εξυπηρέτηση του κοινού πραγματοποιείται βάσει των παγίων ισχυουσών διατάξεων. Για την αποφυγή συνωστισμού εντός του εσωτερικού χώρου εξυπηρέτησης και αναμονής του κοινού, η εξυπηρέτησή του δύναται να πραγματοποιείται κατόπιν προγραμματισμένου ραντεβού.

Σε κάθε περίπτωση για την διευκόλυνση του κοινού αλλά και την ταχύτερη εξυπηρέτησή του, συνιστάται ιδιαίτερα η υποβολή αιτήσεων στο Κεντρικό Πρωτόκολλο μέσω της διεύθυνσης ηλεκτρονικού ταχυδρομείου protocol@minedu.gov.gr ή της ηλεκτρονικής υπηρεσίας e-αίτηση, https://mydocs.minedu.gov.gr.

rss

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ: Ανδρέα Παπανδρέου 37, Μαρούσι, Τ.Κ. 151 80

ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΑ: Στον αριθμό 210 344 2000 (Στη θέση των τεσσάρων τελευταίων ψηφίων μπορούν να τοποθετηθούν τα τέσσερα ψηφία του εσωτερικού τηλεφώνου του γραφείου που σας ενδιαφέρει, ώστε να επικοινωνήσετε απ' ευθείας).

ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ συμπληρώνοντας την φόρμα

Back to top