Αρχική
ΕΥΡΥΔΙΚΗ: Το Ευρωπαϊκό Δίκτυο Πληροφόρησης για τα εκπαιδευτικά συστήματα και τις πολιτικές στην Ευρώπη
Το Δίκτυο ΕΥΡΥΔΙΚΗ είναι το Ευρωπαϊκό Δίκτυο Πληροφόρησης για την εκπαίδευση που παρέχει πληροφορίες για την οργάνωση και λειτουργία των εκπαιδευτικών συστημάτων στην Ευρώπη καθώς και αξιόπιστες αναλύσεις των ευρωπαϊκών πολιτικών στον τομέα της Εκπαίδευσης.
Το Ευρωπαϊκό Δίκτυο ΕΥΡΥΔΙΚΗ (Eurydice), λειτουργεί από το 1980 και συντονίζεται από τον Εκτελεστικό Οργανισμό Εκπαίδευσης και Πολιτισμού (EACEA), με έδρα τις Βρυξέλλες.
Αποτελείται από:
- 42 Εθνικές Μονάδες, 38 χωρών που συμμετέχουν στο πρόγραμμα Erasmus+ (τα κράτη-μέλη της Ε.Ε., Αλβανία, Βοσνία - Ερζεγοβίνη, Βόρεια Μακεδονία, Ισλανδία, Λιχτενστάιν, Μαυροβούνιο, Νορβηγία, Σερβία, Ελβετία και Τουρκία).
- την Ευρωπαϊκή Μονάδα, που εδρεύει στις Βρυξέλλες, υπάγεται στον Εκτελεστικό Οργανισμό Εκπαίδευσης, Οπτικοακουστικών Θεμάτων και Πολιτισμού (ΕACEA) και είναι υπεύθυνη για το συντονισμό του σχεδιασμού και της υλοποίησης των δραστηριοτήτων του Δικτύου.
Η Ελληνική Μονάδα
Η Εθνική Μονάδα «ΕΥΡΥΔΙΚΗ» ως μέλος του ομώνυμου Ευρωπαϊκού Δικτύου «EURYDICE» έχει ως έργο:
- Την περιγραφή και επικαιροποίηση, σε ετήσια βάση, του ελληνικού εκπαιδευτικού συστήματος στην ηλεκτρονική πλατφόρμα του Ευρωπαϊκού Δικτύου «EURYDICE» (National Descriptions).
- Τη σύνταξη εκθέσεων και συμμετοχή στη σύνταξη συγκριτικών θεματικών μελετών στα πλαίσια του Ευρωπαϊκού Δικτύου «ΕΥΡΥΔΙΚΗ».
- Τη μέριμνα για τη μετάφραση και την έκδοση των συγκριτικών μελετών στην ελληνική γλώσσα.
- Τη συμμετοχή στην ανταλλαγή πληροφοριών και πρακτικών, μεταξύ των χωρών-μελών του Δικτύου, που αφορούν εκπαιδευτικά θέματα.
- Την επικοινωνία και συνεργασία με όλες τις υπηρεσίες και τους φορείς του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων, καθώς και διάχυση τεκμηριωμένης εκπαιδευτικής πληροφόρησης σε όλο το φάσμα της εκπαιδευτικής κοινότητας.
Επικοινωνία και περισσότερες πληροφορίες:
Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων
Γενική Διεύθυνση Διεθνών, Ευρωπαϊκών Θεμάτων Παιδείας Ομογενών και Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης
Διεύθυνση Ευρωπαϊκών Θεμάτων
Τμήμα Α΄ Ευρωπαϊκής Ένωσης
Α. Παπανδρέου 37, 15180 Μαρούσι
Ηλεκτρονική διεύθυνση : eurydice@minedu.gov.gr
Τηλέφωνα: 210 3443183, 210 3443184, 210 3442487
Αποστολή
Η Εθνική Μονάδα «ΕΥΡΥΔΙΚΗ», του Τμήματος Ευρωπαϊκής Ένωσης, της Διεύθυνσης Ευρωπαϊκών και Διεθνών Θεμάτων όπως προκύπτει και από το εδάφιο στ΄ της παρ. 3 του άρθρου 48 του ΠΔ. 18/2018, ΦΕΚ31,Τ.A΄, «Οργανισμός ΥΠΕΠΘ», είναι μέλος του ομώνυμου Ευρωπαϊκού Δικτύου «EURYDICE».
Αποστολή του Δικτύου Ευρυδίκη είναι να συμβάλει στην αμοιβαία κατανόηση της εκπαίδευσης στην Ευρώπη μέσα από την περιγραφή της δομής και λειτουργίας διαφορετικών εκπαιδευτικών συστημάτων, σε όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης. Απώτερος στόχος του Δικτύου είναι η υποβοήθηση στη χάραξη της εκπαιδευτικής πολιτικής σε Ευρωπαϊκό, εθνικό και τοπικό επίπεδο, μέσα από το οργανωμένο δίκτυο πληροφόρησης που έχει δημιουργήσει.
Με την προώθηση της συνεργασίας μεταξύ των κρατών -μελών το Δίκτυο συμβάλει στη δημιουργία μιας διευρυμένης πηγής πληροφόρησης η οποία περιλαμβάνει συλλογή ειδικών εθνικών στοιχείων, ποιοτικών και ποσοτικών δεδομένων για διάφορα εκπαιδευτικά θέματα με:
- Την λεπτομερή περιγραφή και επισκόπηση των εθνικών εκπαιδευτικών συστημάτων
- Την εκπόνηση συγκριτικών μελετών για ποικίλα εκπαιδευτικά θέματα κοινού ενδιαφέροντος.
- Τη σύνταξη πραγματολογικών εκθέσεων για την εκπαίδευση, όπως συγκριτικών αναλύσεων των μισθολογικών δεδομένων και του υποχρεωτικού χρόνου διδασκαλίας ανά χώρα και εκπαιδευτική βαθμίδα, την κινητικότητα μαθητών, εκπαιδευτικών και πιστωτικών μονάδων΄ τον αριθμό ξένων γλωσσών που διδάσκονται και επιλέγονται ανά βαθμίδα εκπαίδευσης κ.λ.π.
- Την ανταλλαγή πληροφοριών για εθνικές πρακτικές και δοκιμασμένες πολιτικές επί εκπαιδευτικών ζητημάτων
Συνεργασίες
Το Δίκτυο συνεργάζεται με διάφορους ευρωπαϊκούς φορείς, όπως :
- Tο Ευρωπαϊκό Κέντρο Ανάπτυξης της Επαγγελματικής Κατάρτισης (CEDEFOP)
- H Ευρωπαϊκή Στατιστική Υπηρεσία (EUROSTAT)
- Tο Ευρωπαϊκό Ίδρυμα για την Κατάρτιση (European Training Foundation)
- Tο Κέντρο για την Έρευνα στη Δια Βίου Μάθηση (Centre for Research on Lifelong Learning /CRELL)
- O Ευρωπαϊκός Φορέας για την Ανάπτυξη στην Ειδική Αγωγή και την Ενταξιακή Εκπαίδευση(European Agency for Special Needs and Inclusive Education)
Επίσης, υποστηρίζει ενεργά την Ευρωπαϊκή Επιτροπή στις συνεργασίες της με διεθνείς οργανισμούς, όπως ο ΟΟΣΑ και η UNESCO.
Περιγραφή του Ελληνικού Εκπαιδευτικού Συστήματος
Η συνεισφορά του Δικτύου ΕΥΡΥΔΙΚΗ ως Δικτύου Πληροφόρησης για τα ευρωπαϊκά εκπαιδευτικά συστήματα επιτυγχάνεται και μέσω της Περιγραφής των Εκπαιδευτικών Συστημάτων (National Description of Education Systems) ανά βαθμίδα εκπαίδευσης. Οι περιγραφές αυτές αναρτώνται στην επίσημη πλατφόρμα του δικτύου και επικαιροποιούνται ετησίως.
Η περιγραφή του Ελληνικού Εκπαιδευτικού Συστήματος μπορεί να αναζητηθεί στη διαδρομή: https://eurydice.eacea.ec.europa.eu/ Καρτέλα με τίτλο National Education Systems Greece
Ή απευθείας στον σύνδεσμο:
https://eurydice.eacea.ec.europa.eu/national-education-systems
Μελέτες και Αναφορές
Πρόσφατες συγκριτικές μελέτες και αναφορές αφιερωμένες σε συγκεκριμένα θέματα και σχετικοί σύνδεσμοι:
https://eurydice.eacea.ec.europa.eu/publications
Για να προμηθευτείτε παλαιότερες εκδόσεις θα πρέπει να ανατρέξτε στο EU Bookshop.
Το έργο του Δικτύου είναι διαθέσιμο τόσο σε έντυπη όσο και σε ηλεκτρονική μορφή. Οι έντυπες και οι ηλεκτρονικές εκδόσεις επικεντρώνονται στη συγκριτική περιγραφή της δομής και της λειτουργίας των εκπαιδευτικών συστημάτων στην Ευρώπη (από την Προσχολική Αγωγή έως την Ανώτατη Εκπαίδευση) συμπεριλαμβανομένης και της Δια Βίου Μάθησης.
Στο σύνδεσμο https://eurydice.eacea.ec.europa.eu/publications , οι ενδιαφερόμενοι έχουν τη δυνατότητα να αναζητήσουν συγκριτικές μελέτες του δικτύου για εξειδικευμένα ζητήματα (Comparative Reports), εκτενείς εθνικές περιγραφές (National Descriptions) των εκπαιδευτικών συστημάτων των χωρών που συμμετέχουν στο πρόγραμμα Erasmus+ καθώς και ειδήσεις και άρθρα (News and Articles) σχετικά με την εκπαίδευση.
Επιπλέον, υπάρχει η δυνατότητα εξειδικευμένης αναζήτησης ανά έτος και θεματική.
--
“Validation of non –formal and informal learning in HE in Europe”, «Πιστοποίηση της μη τυπικής και άτυπης μάθησης στην Ανώτατη Εκπαίδευση, στην Ευρώπη»,
Σχετικός σύνδεσμος : https://eurydice.eacea.ec.europa.eu/publications/validation-non-formal-and-informal-learning-higher-education-europe
30 Απριλίου 2024
“Learning for sustainability in Europe: Building competences and supporting teachers and schools”, «Μαθαίνοντας για την Αειφορία στην Ευρώπη: Οικοδομώντας Ικανότητες και Στηρίζοντας Εκπαιδευτικούς και Σχολεία»
Σχετικός σύνδεσμος : https://eurydice.eacea.ec.europa.eu/publications/learning-sustainability-europe-building-competences-and-supporting-teachers-and
16 Απριλίου 2024
“Promoting Diversity and Inclusion in Schools in Europe”, “ Προώθηση της Διαφορετικότητας και της Ένταξης στο Σχολείο»
Σχετικός σύνδεσμος : https://eurydice.eacea.ec.europa.eu/publications/promoting-diversity-and-inclusion-schools-europe
10 Οκτωβρίου 2023
“Country Sheets: Teachers’ and school heads’ salaries and allowances in Europe 2021/2022” – «Εθνικά Δελτία με στοιχεία για τους μισθούς και τα επιδόματα εκπαιδευτικών και διευθυντών σχολικών μονάδων στην Ευρώπη»
Σχετικός σύνδεσμος : https://eurydice.eacea.ec.europa.eu/publications/teachers-and-school-heads-salaries-and-allowances-europe-20212022
05 Οκτωβρίου 2023
The Structure of the European Education Systems-2023/2024: Schematic Diagrams” - «Η Δομή των Ευρωπαϊκών Εκπαιδευτικών Συστημάτων-2023/2024»
Σχετικός σύνδεσμος : https://eurydice.eacea.ec.europa.eu/publications/structure-european-education-systems-20232024-schematic-diagrams
02 Οκτωβρίου 2023
«The Organisation of the Academic Year in Europe – 2023/24» (Οργάνωση του Ακαδημαϊκού Έτους στην Ευρώπη – 2023/24) από τη σειρά εκδόσεων Facts & Figures
Σχετικός σύνδεσμος : https://eurydice.eacea.ec.europa.eu/publications/organisation-academic-year-europe-20232024
07 Σεπτεμβρίου 2023
“Mobility Scoreboard: Higher education background report – 2022/2023”
Σχετικός σύνδεσμος : https://eurydice.eacea.ec.europa.eu/publications/mobility-scoreboard-higher-education-background-report-20222023
27 Απριλίου 2023
“Key data on teaching languages at school in Europe – 2023 edition”«Στοιχεία Κλειδιά στη Διδασκαλία Ξένων Γλωσσών στο σχολείο στην Ευρώπη 2023»
Σχετικός σύνδεσμος : https://eurydice.eacea.ec.europa.eu/publications/key-data-teaching-languages-school-europe-2023-edition
30 Μαρτίου 2023
“Structural indicators for monitoring education and training systems in Europe – 2022” «Διαρθρωτικοί δείκτες για την Παρακολούθηση των Συστημάτων Εκπαίδευσης και Κατάρτισης στην Ευρώπη-2022»
Σχετικός σύνδεσμος : https://eurydice.eacea.ec.europa.eu/publications/structural-indicators-monitoring-education-and-training-systems-europe-2022
18 Νοεμβρίου 2022
“The organisation of school time in Europe. Primary and general secondary education 2022/2023” – «Η οργάνωση του σχολικού χρόνου στην Ευρώπη». Πρωτοβάθμια και Γενική Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση»
Σχετικός σύνδεσμος : https://eurydice.eacea.ec.europa.eu/publications/organisation-school-time-europe-primary-and-general-secondary-education-20222023
27 Οκτωβρίου 2022
“The Structure of the European Education Systems-2022/2023 ”-«Η Δομή των Ευρωπαϊκών Συστημάτων Εκπαίδευσης»
Σχετικός σύνδεσμος : https://eurydice.eacea.ec.europa.eu/publications/structure-european-education-systems-20222023-schematic-diagrams
7 Οκτωβρίου 2022
Compulsory Education in Europe-2022/23 ” – «Υποχρεωτική Εκπαίδευση στην Ευρώπη»
Σχετικός σύνδεσμος : https://eurydice.eacea.ec.europa.eu/publications/compulsory-education-europe-20222023
7 Οκτωβρίου 2022
“Informatics education at school in Europe”-«Η εκπαίδευση στην Πληροφορική στα σχολεία της Ευρώπης»
Σχετικός σύνδεσμος: https://eurydice.eacea.ec.europa.eu/publications/informatics-education-school-europe
27 Σεπτεμβρίου 2022.
”Teaching at schools in Europe during the Covid-19 pandemic” – «Η εκπαίδευση στα σχολεία της Eυρώπης κατά την πανδημία του Covid-19»
Σχετικός σύνδεσμος:https://eurydice.eacea.ec.europa.eu/publications/teaching-and-learning-schools-europe-during-covid-19-pandemic
20 Σεπτεμβρίου 2022
“Supporting Refugee learners from Ukraine in schools in Europe”- «Μέτρα στήριξης για την ένταξη Ουκρανών μαθητών-προσφύγων στα σχολεία της Ευρώπης»
Σχετικός σύνδεσμος:https://eurydice.eacea.ec.europa.eu/publications/supporting-refugee-learners-ukraine-schools-europe-2022
12 Ιουλίου 2022
“Supporting refugee learners from Ukraine in higher education in Europe ” «Μέτρα στήριξης για την ένταξη των Ουκρανών προσφύγων στην Ανώτατη Εκπαίδευση στην Ευρώπη»
Σχετικός σύνδεσμος: https://eurydice.eacea.ec.europa.eu/publications/supporting-refugee-learners-ukraine-higher-education-europe-2022
12 Ιουλίου 2022
“Increasing Achievement and motivation in mathematics and science learning in schools ”- « Καλύτερες επιδόσεις και περισσότερα κίνητρα στην εκμάθηση των μαθηματικών και των φυσικών επιστημών στο σχολείο»
Σχετικός σύνδεσμος: https://eurydice.eacea.ec.europa.eu/publications/mathematics-and-science-learning-schools-2022
30 Ιουνίου 2022
Teachers in Europe Careers, Development and Well-being (Η μελέτη: “Teachers in Europe – Careers, development and well-being”-«Οι Εκπαιδευτικοί στην Ευρώπη – Σταδιοδρομία, εξέλιξη και ευημερία»)
Οι δάσκαλοι διαδραματίζουν ουσιαστικό ρόλο στη μαθησιακή διαδικασία και στο να την κάνουν μια γόνιμη εμπειρία για όλους τους μαθητές. Η πανδημία, η ταχεία μετάβαση από πρόσωπο με πρόσωπο στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση έχουν αναδείξει περαιτέρω την ουσιαστική συνεισφορά τους στις κοινωνίες μας.
Σχετικός σύνδεσμος: https://eurydice.eacea.ec.europa.eu/publications
24 Μαρτίου 2021
Έκθεση με τίτλο: Recommended Annual instruction Time in Full-time Compulsory Education in Europe 2020-2021” – «Συνιστώμενος Ετήσιος Χρόνος Διδασκαλίας για την Υποχρεωτική Εκπαίδευση Πλήρους Φοίτησης στην Ευρώπη 2020/2021»
Η αποτελεσματική μάθηση εξαρτάται από πολλούς παράγοντες, αλλά αναμφίβολα, ο διαθέσιμος χρόνος διδασκαλίας στους μαθητές παίζει βασικό ρόλο στη μαθησιακή τους διαδικασία.Μαζί με την ποιότητα της διδασκαλίας και τον διαθέσιμο χρόνο για μάθηση μετά το σχολείο, η αύξηση του χρόνου διδασκαλίας που διατίθεται σε έναν κλάδο μπορεί να συμβάλει στην αύξηση του ενδιαφέροντος των μαθητών για αυτό το θέμα και μπορεί να έχει θετική επίδραση στην απόδοση των μαθητών.
Σχετικός σύνδεσμος: https://eurydice.eacea.ec.europa.eu/publications
10 Ιουνίου 2021
“The Organisation of School Time in Europe. Primary and General Secondary Education- 2021/22”- Οργάνωση του Σχολικού Χρόνου στην Ευρώπη. Πρωτοβάθμια και Γενική Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση – 2021/22)
Στο συγκεκριμένο ερώτημα απαντά η έκθεση της Ευρυδίκης για την οργάνωση του σχολικού χρόνου. Περιέχει εθνικά δεδομένα για τη διάρκεια του σχολικού έτους, την έναρξη και τις ημερομηνίες λήξης κάθε σχολικής χρονιάς, τον χρόνο και τη διάρκεια των σχολικών διακοπών και τον αριθμό των σχολικών ημερών.
Σχετικός σύνδεσμος: https://eurydice.eacea.ec.europa.eu/publications
06 Σεπτεμβρίου 2021
“The Organisation of The Academic Year -2021/22” «Οργάνωση του Ακαδημαϊκού Έτους στην Ευρώπη – 2021/22»
Η δημοσίευση αυτή, βασιζόμενη σε εθνικά στοιχεία, μας δίνει πληροφορίες για την έναρξη του ακαδημαϊκού έτους , των διακοπών και των εξεταστικών περιόδων στα διάφορα Ανώτατα Ευρωπαϊκά Ιδρύματα.
Σχετικός σύνδεσμος: https://eurydice.eacea.ec.europa.eu/publications
06 Σεπτεμβρίου 2021
“Structural Indicators for Monitoring Education and Training Systems in Europe 2021: Overview of major reforms since 2015”- «Διαρθρωτικοί δείκτες για την Παρακολούθηση των Συστημάτων Εκπαίδευσης και Κατάρτισης στην Ευρώπη, 2021. Επισκόπηση των κύριων μεταρρυθμίσεων από το 2015
Η φετινή έκδοση αναλύει περισσότερους από 20 βασικούς διαρθρωτικούς δείκτες για τις εκπαιδευτικές πολιτικές σε τέσσερις τομείς: προσχολική εκπαίδευση και φροντίδα, επίδοση σε βασικές δεξιότητες, πρόωρη αποχώρηση από την εκπαίδευση και την κατάρτιση και την τριτοβάθμια εκπαίδευση.
Σχετικός σύνδεσμος: https://eurydice.eacea.ec.europa.eu/publications
09 Σεπτεμβρίου 2021
Compulsory Education in Europe-2021/22”, η «Υποχρεωτική Εκπαίδευση στην Ευρώπη -2021/2022»
Αυτή η δημοσίευση παρέχει συνοπτικές πληροφορίες για τη διάρκεια της υποχρεωτικής εκπαίδευσης/κατάρτισης σε 39 ευρωπαϊκά εκπαιδευτικά συστήματα, που καλύπτουν 37 χώρες που συμμετέχουν στο πρόγραμμα Erasmus+ της ΕΕ (27 κράτη μέλη, Αλβανία, Βοσνία-Ερζεγοβίνη, Ελβετία, Ισλανδία, Λιχτενστάιν, Μαυροβούνιο, Βόρεια Μακεδονία, Νορβηγία, Σερβία και Τουρκία).
Σχετικός σύνδεσμος: https://eurydice.eacea.ec.europa.eu/publications
07 Οκτωβρίου 2021
Μελέτη με τίτλο “Adult Education & Training Building inclusive pathways to skills and qualifications“ - «Εκπαίδευση και Κατάρτιση Ενηλίκων στην Ευρώπη, Οικοδομώντας ενταξιακά μονοπάτια για δεξιότητες και προσόντα»
Αυτή η έκθεση Eurydice επικεντρώνεται στην εκπαίδευση και κατάρτιση ενηλίκων στην Ευρώπη. Διερευνά τις τρέχουσες προσεγγίσεις για την προώθηση της δια βίου μάθησης, με ιδιαίτερη έμφαση στις πολιτικές και τα μέτρα που υποστηρίζουν ενήλικες με χαμηλά επίπεδα δεξιοτήτων και προσόντων για πρόσβαση σε ευκαιρίες μάθησης.
Σχετικός σύνδεσμος: https://eurydice.eacea.ec.europa.eu/publications
08 Οκτωβρίου 2021
Η έκθεση: “Teachers’ and School Heads’ Salaries & Allowances in Europe 2019/20” – «Μισθοί και Επιδόματα Εκπαιδευτικών και Διευθυντών σχολείων στην Ευρώπη 2019/20»
Οι δάσκαλοι στην Ευρώπη αμείβονται καλά; Τι προοπτικές για αυξήσεις μισθών έχουν καθώς προχωρούν στην καριέρα τους; Έχουν αποκτήσει ή χάσει οι δάσκαλοι αγοραστική δύναμη τα τελευταία χρόνια;
Σχετικός σύνδεσμος: https://eurydice.eacea.ec.europa.eu/publications
21 Οκτωβρίου 2021
The Organisation of School Time in Europe, Primary and General Secondary Education -2020/21 (Η Οργάνωση του Σχολικού Χρόνου στην Ευρώπη, Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση -2020/21)
Η έκθεση αυτή, βασιζόμενη σε εθνικά στοιχεία, αποτυπώνει τις διαφορές ανάμεσα στα σχολικά συστήματα, όσον αφορά στη διάρκεια του σχολικού έτους, τις ημερομηνίες έναρξης και λήξεις αυτου, την περίοδο και τη διάρκεια των σχολικών εορτών. Καλύπτει τόσο την Πρωτοβάθμια όσο και τη Δευτεροβάθμια εκπαίδευση και τα κύρια σημεία απεικονίζονται με συγκριτικούς πίνακες.
Σχετικός σύνδεσμος: https://eurydice.eacea.ec.europa.eu/publications
29 Σεπτεμβρίου 2020
The Organisation of the Academic Year in Europe– 2020/21 (Η Οργάνωση του Ακαδημαϊκού έτους στην Ευρώπη -2020/21)
Η δημοσίευση αυτή, βασιζόμενη σε εθνικά στοιχεία, μας δίνει πληροφορίες για την έναρξη του ακαδημαϊκού έτους , των διακοπών και των εξεταστικών περιόδων στα διάφορα Ανώτατα Ευρωπαϊκά Ιδρύματα.
Σχετικός σύνδεσμος: https://eurydice.eacea.ec.europa.eu/publications
29 Σεπτεμβρίου 2020
Teachers’ and School Heads’ Salaries and Allowances in Europe 2018/19 (Οι Μισθοί και τα Επιδόματα Εκπαιδευτικών και Διευθυντών Σχολικών Μονάδων στην Ευρώπη, Έκδοση 2018/19)
This report covers the statutory salaries of teachers and school heads in pre-primary, primary and general secondary public schools in 2018/19 in the Erasmus+ countries.
Σχετικός σύνδεσμος: https://eurydice.eacea.ec.europa.eu/publications
1 Οκτωβρίου 2020
Equity in school education Europe (Η Υποχρεωτική Εκπαίδευση στην Ευρώπη )
This report provides an overview of education structures and policies that influence equity in school education.
Σχετικός σύνδεσμος: https://eurydice.eacea.ec.europa.eu/publications
19 Οκτωβρίου 2020
The European Higher Education Area in 2020, Bologna Process Implementation Report (Η Ανώτατη Εκπαίδευση στον Ευρωπαϊκό Χώρο το 2020, Η Εφαρμογή της Διαδικασίας της Μπολόνια)
The new edition of the Bologna Process Implementation Report shows all the progress made over two decades on mobility, quality assurance and recognition.
Σχετικός σύνδεσμος: https://eurydice.eacea.ec.europa.eu/publications
19 Νοεμβρίου 2020
Structural Indicators for Monitoring Education and Training Systems in Europe 2020 Overview of major reforms since 2015. (Διαρθρωτικοί δείκτες για την Παρακολούθηση των Συστημάτων Εκπαίδευσης και Κατάρτισης στην Ευρώπη, 2019/20. Επισκόπηση των κύριων μεταρρυθμίσεων από το 2015 έως σήμερα)
This report contains more than 35 updated structural indicators on education policies for the 2019/20 school/academic year.
Σχετικός σύνδεσμος: https://eurydice.eacea.ec.europa.eu/publications
30 Νοεμβρίου 2020
- "The Structure of the European Education Systems-2020/2021: Schematic Diagrams” - «Η Δομή των Εκπαιδευτικών Συστημάτων-2020/2021: Σχηματικά Διαγράμματα», 30 Οκτωβρίου 2020The Structure of the European Education Systems-2020/2021: Schematic Diagrams” - «Η Δομή των Εκπαιδευτικών Συστημάτων-2020/2021: Σχηματικά Διαγράμματα», 30 Οκτωβρίου 2020
- "Compulsory Education in Europe-2020/21 - «Υποχρεωτική Εκπαίδευση στην Ευρώπη -2020/2021», 30 Οκτωβρίου 2020
- Έκθεση “Implementing Joint Degrees in the Erasmus Mundus action of the Erasmus+ programme” - «Εφαρμόζοντας Κοινά Μεταπτυχιακά Προγράμματα Σπουδών στο πλαίσιο της Δράσης Erasmus Mundus του Προγράμματος Erasmus+», 27 Νοεμβρίου 2020
- Έκθεση “National Student Fee and Support Systems in European Higher Education 2020/21” – «Εθνικά Φοιτητικά Δίδακτρα και Συστήματα Ενίσχυσης στην Ανώτατη Εκπαίδευση στην Ευρώπη», 17 Δεκεμβρίου 2020“National Student Fee and Support Systems in European Higher Education 2020/21” – «Εθνικά Φοιτητικά Δίδακτρα και Συστήματα Ενίσχυσης στην Ανώτατη Εκπαίδευση στην Ευρώπη», 17 Δεκεμβρίου 2020