rsz def iii final

12-06-20 Μία εκπαίδευση - επένδυση για το παρόν και το μέλλον της χώρας μας-Παρέμβαση της Υπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων Νίκης Κεραμέως στο 5ο Οικονομικό Φόρουμ των Δελφών, σήμερα Παρασκευή 12 Ιουνίου 2020

Σε δύο άξονες κινήθηκε η παρέμβαση της Υπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων Νίκης Κεραμέως στο 5ο Οικονομικό Φόρουμ των Δελφών, σήμερα Παρασκευή 12 Ιουνίου 2020.

Πρώτος άξονας, η ανταπόκριση του ελληνικού εκπαιδευτικού συστήματος στην πανδημία του νέου κορωνοϊού και δεύτερος, το μεταρρυθμιστικό πλαίσιο του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων, όπως έχει εφαρμοστεί έως σήμερα και όπως σχεδιάζεται για το αμέσως επόμενο χρονικό διάστημα.

Συζητώντας για την πρώτη θεματική, η κα. Κεραμέως, συνομιλώντας με το δημοσιογράφο κ. Παύλο Τσίμα, εστίασε στην προσπάθεια που καταβλήθηκε για τη δημιουργία και υλοποίηση του προγράμματος εξ αποστάσεως εκπαίδευσης κατά τη διάρκεια της υγειονομικής κρίσης, με στόχο να διατηρηθεί στενή η επαφή μαθητών, σπουδαστών και φοιτητών με την εκπαιδευτική διαδικασία. Η Υπουργός αναφέρθηκε εκτενώς στα σημαντικά ποσοστά συμμετοχής στη σύγχρονη και ασύγχρονη τηλεκπαίδευση, που έφτασαν και το 96,3% στα Πανεπιστήμια, αλλά και στις εγγενείς αδυναμίες του συστήματος, που αποτέλεσαν μία επιπλέον πρόκληση. Στο εξής, οφείλουμε να αξιοποιήσουμε το κεκτημένο της εκπαίδευσης σε τρεις κατευθύνσεις: περαιτέρω καλλιέργεια ψηφιακών δεξιοτήτων του ανθρώπινου δυναμικού, ενίσχυση του τεχνολογικού εξοπλισμού και σε κεντρικό επίπεδο και σε επίπεδο σχολικών μονάδων και εμβάθυνση της αλλαγής νοοτροπίας, που ήδη έχει συντελεστεί: τα ψηφιακά εργαλεία αποτελούν σημαντικό σύμμαχο της εκπαιδευτικής διαδικασίας.

Για το δεύτερο άξονα που αφορά στις μεταρρυθμίσεις που έχει ήδη υλοποιήσει ή δρομολογήσει το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων, η Νίκη Κεραμέως εξήγησε πώς ο νέος νόμος που ψηφίστηκε χθες για την αναβάθμιση του σχολείου ξεκινά τις αλλαγές από κάτω προς τα πάνω, εισάγοντας, μέσω των εργαστηρίων δεξιοτήτων, νέες θεματικές και δραστηριότητες από το νηπιαγωγείο μέχρι και το Γυμνάσιο. Κεντρικός πυλώνας της εκπαιδευτικής μεταρρύθμισης είναι και η αξιολόγηση (εκπαιδευτικού έργου και εκπαιδευτικών), η οποία συνδέεται άρρηκτα με την επιμόρφωση. Στη συνέχεια, παρέθεσε πληροφορίες για τις επικείμενες νομοθετικές πρωτοβουλίες, που περιλαμβάνουν ρυθμίσεις για τα στελέχη εκπαίδευσης, την επαγγελματική εκπαίδευση και κατάρτιση και συνολικά το πλαίσιο της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης. Σε όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης, επιχειρείται η ενίσχυση της ελευθερίας, της αυτονομίας, της εξωστρέφειας.

Στόχος, είπε η Υπουργός, μία εκπαίδευση πιο ουσιαστική και ποιοτική, πιο ανοιχτή και δημιουργική, πιο συμπεριληπτική χωρίς αποκλεισμούς. Μία εκπαίδευση - επένδυση για το παρόν και το μέλλον της χώρας μας. 

DEF V final

ΕΙΣΟΔΟΣ ΚΟΙΝΟΥ

Η είσοδος του κοινού στο κτήριο του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού επιτρέπεται καθημερινά κατά τις ώρες 12.00-15.00. Η είσοδος των Δικηγόρων στο κτήριο επιτρέπεται ελεύθερα με την επίδειξη της επαγγελματικής τους ταυτότητας κάθε εργάσιμη ημέρα και ώρα χωρίς κανέναν χρονικό ή άλλο περιορισμό. Η είσοδος του κοινού στα γραφεία του Κεντρικού Πρωτοκόλλου και στο Γραφείο Ενημέρωσης Πολιτών επιτρέπεται καθημερινά κατά τις ώρες 9.00-15.00. Η εξυπηρέτηση του κοινού πραγματοποιείται βάσει των παγίων ισχυουσών διατάξεων. Για την αποφυγή συνωστισμού εντός του εσωτερικού χώρου εξυπηρέτησης και αναμονής του κοινού, η εξυπηρέτησή του δύναται να πραγματοποιείται κατόπιν προγραμματισμένου ραντεβού.

Σε κάθε περίπτωση για την διευκόλυνση του κοινού αλλά και την ταχύτερη εξυπηρέτησή του, συνιστάται ιδιαίτερα η υποβολή αιτήσεων στο Κεντρικό Πρωτόκολλο μέσω της διεύθυνσης ηλεκτρονικού ταχυδρομείου protocol@minedu.gov.gr ή της ηλεκτρονικής υπηρεσίας e-αίτηση, https://mydocs.minedu.gov.gr.

rss

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ: Ανδρέα Παπανδρέου 37, Μαρούσι, Τ.Κ. 151 80

ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΑ: Στον αριθμό 210 344 2000 (Στη θέση των τεσσάρων τελευταίων ψηφίων μπορούν να τοποθετηθούν τα τέσσερα ψηφία του εσωτερικού τηλεφώνου του γραφείου που σας ενδιαφέρει, ώστε να επικοινωνήσετε απ' ευθείας).

ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ συμπληρώνοντας την φόρμα

Back to top