25 03 16 enishitiki 1

Ο διάλογος για την Επαγγελματική Εκπαίδευση και Κατάρτιση συνεχίζεται…

Συζήτηση για τη δομή και το προσωρινό πρόγραμμα των ΕΠΑΛ

Η Επιτροπή του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής για την Επαγγελματική Εκπαίδευση και Κατάρτιση (ΕΕΚ), συνεχίζοντας τη συζήτηση για την αναβάθμιση και τον ανασχεδιασμό της Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης, σας καλεί να συμμετάσχετε και στην παρούσα φάση της διαβούλευσης, με αντικείμενο τη δομή και το προσωρινό πρόγραμμα των ΕΠΑΛ.

Η Επιτροπή του ΙΕΠ επεξεργάστηκε, διαμόρφωσε και θέτει προς συζήτηση στην εκπαιδευτική κοινότητα ένα αρχικό σχέδιο, που προτείνεται να εφαρμοστεί από το προσεχές σχολικό έτος 2016-17, στο πλαίσιο ενός μεταβατικού σταδίου ενόψει γενικότερων αλλαγών στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση, που θα προκύψουν μετά την ολοκλήρωση του Εθνικού και Κοινωνικού Διαλόγου (βλ.1.ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΟΙ ΤΟΜΕΙΣ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ ΕΠΑΛ, 2. ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ Α΄ ΤΑΞΗΣ ΕΠΑΛ).

Το προτεινόμενο σχέδιο διαμόρφωσε η Επιτροπή με βάση τις πρώτες σκέψεις για τη δομή και το πρόγραμμα σπουδών των ΕΠΑΛ, που έχουν ήδη δημοσιοποιηθεί και αναρτηθεί στην ιστοσελίδα του ΙΕΠ, και αφού έλαβε υπόψη της τις προτάσεις και απόψεις των Σχολικών Συμβούλων της Επαγγελματικής Εκπαίδευσης που διατυπώθηκαν στην ανοιχτή συζήτηση της 17-3 στα γραφεία του ΙΕΠ.

Με βάση τις αρχές που διατυπώθηκαν για τη νέα δομή του ΕΠΑΛ προτείνεται ένα μεταβατικό πρόγραμμα, που θα ισχύσει για την Α΄ και τη Β΄ τάξη από το επόμενο σχολικό έτος 2016-17, ενώ η Γ΄ τάξη θα ακολουθεί τη δομή του υπάρχοντος συστήματος προκειμένου να δοθεί η δυνατότητα στους μαθητές και μαθήτριες που εφέτος φοιτούν στη Β΄ τάξη να ολοκληρώσουν τις σπουδές τους.

Οι αλλαγές που περιλαμβάνονται στο προτεινόμενο σχέδιο πέρα από τις γενικές αρχές και κατευθύνσεις για την ΕΕΚ συνεκτιμούν και την υπάρχουσα κατάσταση (προγράμματα, βιβλία, υποδομές των σχολείων). Γι’ αυτό το λόγο στην πρόταση παραμένει η ισχύουσα αναλογία μαθημάτων γενικής παιδείας και μαθημάτων τομέα - ειδικότητας.

Θερμή παράκλησή μας, που απευθύνεται στις επιστημονικές ενώσεις των εκπαιδευτικών της ΤΕΕ, τους/τις εκπαιδευτικούς και σχολικούς συμβούλους της ΕΕΚ αλλά και κάθε ενδιαφερόμενο μέλος της σχολικής κοινότητας, είναι να ανταποκριθείτε στο αίτημά μας ως την Τετάρτη, 30-3, λόγω του επείγοντος χαρακτήρα που έχει η όλη διαδικασία. Θα παρακαλούσαμε, επίσης, να πάρετε μέρος και στις επόμενες φάσεις αυτού του διαλόγου, που επιθυμούμε να είναι συνεχής, ειλικρινής και απροσχημάτιστος.

Σας καλούμε, συνεπώς, να μας αποστείλετε εγγράφως ή με το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο τις απόψεις και τις προτάσεις σας ως τις 30 -3 στη διεύθυνση του ΙΕΠ (Τσόχα 36, 115 21 Αθήνα) ή να τις υποβάλετε στην ειδική φόρμα διαλόγου για την ΕΕΚ (https://www.iep.edu.gr/services/protaseis_eek/).

ΕΙΣΟΔΟΣ ΚΟΙΝΟΥ

Η είσοδος του κοινού στο κτήριο του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού επιτρέπεται καθημερινά κατά τις ώρες 12.00-15.00. Η είσοδος των Δικηγόρων στο κτήριο επιτρέπεται ελεύθερα με την επίδειξη της επαγγελματικής τους ταυτότητας κάθε εργάσιμη ημέρα και ώρα χωρίς κανέναν χρονικό ή άλλο περιορισμό. Η είσοδος του κοινού στα γραφεία του Κεντρικού Πρωτοκόλλου και στο Γραφείο Ενημέρωσης Πολιτών επιτρέπεται καθημερινά κατά τις ώρες 9.00-15.00. Η εξυπηρέτηση του κοινού πραγματοποιείται βάσει των παγίων ισχυουσών διατάξεων. Για την αποφυγή συνωστισμού εντός του εσωτερικού χώρου εξυπηρέτησης και αναμονής του κοινού, η εξυπηρέτησή του δύναται να πραγματοποιείται κατόπιν προγραμματισμένου ραντεβού.

Σε κάθε περίπτωση για την διευκόλυνση του κοινού αλλά και την ταχύτερη εξυπηρέτησή του, συνιστάται ιδιαίτερα η υποβολή αιτήσεων στο Κεντρικό Πρωτόκολλο μέσω της διεύθυνσης ηλεκτρονικού ταχυδρομείου protocol@minedu.gov.gr ή της ηλεκτρονικής υπηρεσίας e-αίτηση, https://mydocs.minedu.gov.gr.

rss

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ: Ανδρέα Παπανδρέου 37, Μαρούσι, Τ.Κ. 151 80

ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΑ: Στον αριθμό 210 344 2000 (Στη θέση των τεσσάρων τελευταίων ψηφίων μπορούν να τοποθετηθούν τα τέσσερα ψηφία του εσωτερικού τηλεφώνου του γραφείου που σας ενδιαφέρει, ώστε να επικοινωνήσετε απ' ευθείας).

ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ συμπληρώνοντας την φόρμα

Back to top