30-05-17 Επίσκεψη του Υφυπουργού Παιδείας Δημήτρη Μπαξεβανάκη σε σχολικές μονάδες της Μεγαλόπολης
Με εκπαιδευτικούς φορείς και τις τοπικές αρχές συναντήθηκε την Τρίτη 30/05/2017 στη Μεγαλόπολη ο Υφυπουργός Παιδείας, Έρευνας & Θρησκευμάτων Δημήτρης Μπαξεβανάκης. Τον Υφυπουργό συνόδευαν ο Δήμαρχος Μεγαλόπολης κ. Διονύσιος Παπαδόπουλος, ο βουλευτής Αρκαδίας κ. Γεώργιος Παπαηλιού και ο Περιφερειακός Διευθυντής Εκπαίδευσης Πελοποννήσου κ. Παναγιώτης Πετρόπουλος. Αρχικά, ο κ. Μπαξεβανάκης επισκέφτηκε το 4ο Δημοτικό Σχολείο και το 1ο Νηπιαγωγείο Μεγαλόπολης συνοδευόμενος από το Διευθυντή Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Αρκαδίας κ. Φώτη Γκέσουρα, συνομίλησε με τους δασκάλους και τους νηπιαγωγούς και αναφέρθηκε στην καθιέρωση της δίχρονης προσχολικής αγωγής, στη μείωση του αριθμού μαθητών σε είκοσι- δύο ανά τμήμα και στην επέκταση του ολοήμερου προγράμματος και στα ολιγοθέσια δημοτικά σχολεία. Στη συνέχεια, ο Υφυπουργός επισκέφθηκε το ΕΠΑ.Λ. Μεγαλόπολης συνοδευόμενος από τον Διευθυντή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Αρκαδίας κ. Γεώργιο Σελίμη και τη Διευθύντρια του δημόσιου ΙΕΚ Μεγαλόπολης, κ. Μπούλμπου Φωτεινή και είχε εκτεταμένη συζήτηση με τους εκπαιδευτικούς.
Κατά τη διάρκεια των συναντήσεων έγινε ιδιαίτερη αναφορά στη συνολική και συστηματική προσπάθεια αναβάθμισης της επαγγελματικής εκπαίδευσης και στις αλλαγές που έχουν υλοποιηθεί στο πλαίσιο του στρατηγικού σχεδιασμού της επαγγελματικής εκπαίδευσης και κατάρτισης και στην οργανωμένη προσπάθεια εφαρμογής του «μεταλυκειακού έτους – τάξης μαθητείας». Ο κ. Μπαξεβανάκης ενημέρωσε ότι στο πρόγραμμα αυτό, που είναι ιδιαίτερα αποδεκτό από μαθητές/-τριες και εκπαιδευτικούς, έχουν ήδη ενταχθεί 1200 απόφοιτοι των ΕΠΑ.Λ., στους οποίους προσφέρεται η δυνατότητα της ομαλής και ασφαλούς πρόσβασης στην αγορά εργασίας με πλήρη ασφαλιστικά και εργασιακά δικαιώματα και πιστοποίηση επιπέδου 5, βάσει του Εθνικού και Ευρωπαϊκού Πλαισίου Προσόντων.
Ο κ. Μπαξεβανάκης σημείωσε ότι ο θεσμός αυτός σε συνδυασμό με τη συνολική αναβάθμιση των ΕΠΑ.Λ. θα ωφελήσει και στην τοπική ανάπτυξη, καθώς περισσότεροι απόφοιτοι θα επιλέγουν τομείς που παρέχουν ειδίκευση σε επαγγέλματα που χρειάζεται η τοπική κοινωνία.