inedibim newx400

19-10-17 Με αφορμή πρόσφατα δημοσιευμάτα και αναρτήσεις που αφορούν στο Ι.ΝΕ.ΔΙ.ΒΙ.Μ. και το έργο του

Σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία, οι αρμοδιότητες του Ι.ΝΕ.ΔΙ.ΒΙ.Μ. σχετίζονται αποκλειστικά και μόνο με την οικονομική διαχείριση και την κάλυψη των λειτουργικών δαπανών των Φοιτητικών και Σπουδαστικών Εστιών και όχι με τις αρμοδιότητες και ευθύνες λειτουργίας, συντήρησης και διαχείρισής τους. Πολύ δε περισσότερο το ΙΝΕΔΙΒΙΜ δεν έχει ως αρμοδιότητα την τεχνική διαχείριση των εστιών, όπως αναληθώς αναφέρεται στα δημοσιεύματα.
Όσον αφορά στη συμμετοχή του ΙΝΕΔΙΒΙΜ στη σύνοδο των Πρυτάνεων, τονίζεται ότι ο Πρόεδρος του ΔΣ/ΙΝΕΔΙΒΙΜ στην Εισήγησή του ανέφερε ότι σε συνέχεια ελέγχων και επιθεωρήσεων των οικοδομικών και μηχανολογικών εγκαταστάσεων που θα πραγματοποιηθούν άμεσα στην ΦΕ Αθηνών και ΦΕ Ιωαννίνων, προωθείται και διαγωνισμός για παρόμοιους ελέγχους για τις Εστίες του ΑΠΘ.
Από τη διατύπωση των ανωτέρω συνάγεται ξεκάθαρα ότι το Ίδρυμα για θέματα που δεν εμπίπτουν στις αρμοδιοτήτες του, σαφώς και δεν είναι δυνατό να δώσει εντολή στο ΑΠΘ.
Για το λόγο αυτό και με Απόφασή του το Διοικητικό Συμβούλιο ΙΝΕΔΙΒΙΜ έχει κοινοποιήσει προς όλα τα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα τη σχετική απόφαση (ΑΔΑ: ΩΞΦΠ46ΨΖΣΠ-ΛΛΨ), η οποία σε εφαρμογή της νομοθεσίας ορίζει τη διαδικασία υλοποίησης των αιτημάτων προς το ΙΝΕΔΙΒΙΜ. Όπως προκύπτει από την απόφαση, ως υποβολή αιτήματος από τα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα προς το ΙΝΕΔΙΒΙΜ, μπορούν να θεωρηθούν και υποβολές μελέτων παρεμβάσεων συντήρησης και αποκατάστασης κτιριακών εγκαταστάσεων.
Το ΔΣ/ΙΝΕΔΙΒΙΜ

ΕΙΣΟΔΟΣ ΚΟΙΝΟΥ

Η είσοδος του κοινού στο κτήριο του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού επιτρέπεται καθημερινά κατά τις ώρες 12.00-15.00. Η είσοδος των Δικηγόρων στο κτήριο επιτρέπεται ελεύθερα με την επίδειξη της επαγγελματικής τους ταυτότητας κάθε εργάσιμη ημέρα και ώρα χωρίς κανέναν χρονικό ή άλλο περιορισμό. Η είσοδος του κοινού στα γραφεία του Κεντρικού Πρωτοκόλλου και στο Γραφείο Ενημέρωσης Πολιτών επιτρέπεται καθημερινά κατά τις ώρες 9.00-15.00. Η εξυπηρέτηση του κοινού πραγματοποιείται βάσει των παγίων ισχυουσών διατάξεων. Για την αποφυγή συνωστισμού εντός του εσωτερικού χώρου εξυπηρέτησης και αναμονής του κοινού, η εξυπηρέτησή του δύναται να πραγματοποιείται κατόπιν προγραμματισμένου ραντεβού.

Σε κάθε περίπτωση για την διευκόλυνση του κοινού αλλά και την ταχύτερη εξυπηρέτησή του, συνιστάται ιδιαίτερα η υποβολή αιτήσεων στο Κεντρικό Πρωτόκολλο μέσω της διεύθυνσης ηλεκτρονικού ταχυδρομείου protocol@minedu.gov.gr ή της ηλεκτρονικής υπηρεσίας e-αίτηση, https://mydocs.minedu.gov.gr.

rss

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ: Ανδρέα Παπανδρέου 37, Μαρούσι, Τ.Κ. 151 80

ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΑ: Στον αριθμό 210 344 2000 (Στη θέση των τεσσάρων τελευταίων ψηφίων μπορούν να τοποθετηθούν τα τέσσερα ψηφία του εσωτερικού τηλεφώνου του γραφείου που σας ενδιαφέρει, ώστε να επικοινωνήσετε απ' ευθείας).

ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ συμπληρώνοντας την φόρμα

Back to top