01-10-18 Στο Μεσολόγγι και στην Άρτα ο Υπουργός Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων Κώστας Γαβρόγλου
«Ένας κύκλος κλείνει, ένας νέος μόλις ξεκινά…» με αυτό το σύνθημα το ΤΕΙ Ηπείρου αποχαιρέτησε την προσφορά του στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση και σηματοδότησε την ένταξή του στο Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων.
Στην εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε για τον λόγο αυτό στην Τεχνόπολη των Κωστακιών της Άρτας την Παρασκευή το απόγευμα παραβρέθηκε ο Υπουργός Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων Κώστας Γαβρόγλου.
Στην ομιλία του ο Υπουργός Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων τόνισε αφενός την ιδιαίτερη σημασία του νέου Πανεπιστημίου στον ακαδημαϊκό χάρτη της χώρας και αφετέρου τις δυνατότητες που διανοίγει στις τοπικές κοινωνίες για την ανάπτυξή τους σε τομείς που έχουν ανάγκη. Όπως είπε ο κ. Γαβρόγλου « Το εγχείρημα του ενιαίου χώρου της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης και Έρευνας είναι αποτέλεσμα του διαλόγου με την ακαδημαϊκή κοινότητα και τις τοπικές κοινωνίες. Το νέο Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων που προήλθε με τη συνέργεια του ΤΕΙ Ηπείρου, είναι πλέον ένα μεγάλο Πανεπιστήμιο που αλλάζει ριζικά τα τοπικά και εθνικά δεδομένα. Αυτός ο διάλογος θα συνεχιστεί και σε άλλα Πανεπιστήμια και ΤΕΙ γιατί όλοι έχουν αντιληφθεί ότι το ισχυρό Πανεπιστήμιο με ακαδημαϊκούς όρους είναι φορέας ισχυρής ανάπτυξης, τόσο σε τοπικό όσο και εθνικό επίπεδο».
Νωρίτερα, ο κ. Γαβρόγλου επισκέφτηκε το ΤΕΙ Μεσολογγίου συνοδευόμενος από τον ΓΓΔΒΜΝΓ Παυσανία Παπαγεωργίου και τον σύμβουλο για θέματα Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης, καθηγητή Παντελή Κυπριανό. Συναντήθηκε με τον Πρύτανη του ΤΕΙ Δυτικής Ελλάδας Βασίλη Τριανταφύλλου, τη βουλευτή Αιτολοακαρνανίας Μαρία Τριανταφύλλου και μέλη του Διδακτικού Προσωπικού.
Μετά την περιήγησή του στις εγκαταστάσεις του ΤΕΙ, ο κ. Γαβρόγλου εξέφρασε την απορία του « Πώς είναι δυνατόν να εγκαταλείφθηκαν και να ερημώνουν τέτοιες εγκαταστάσεις υψηλού επιπέδου», διερωτώμενος για τα κριτήρια που επικράτησαν στην εφαρμογή του «Σχεδίου Αθηνά». Δεσμεύτηκε στον Πρύτανη του ΤΕΙ ότι το Υπουργείο θα συμβάλλει στην αξιοποίηση των εγκαταστάσεων προς όφελος της εκπαιδευτικής διαδικασίας.