2017 02 20 aei 550x400

01-11-18 Από σήμερα οι αιτήσεις μετεγγραφής για τους εισαχθέντες με την κατηγορία των παθήσεων σε ποσοστό θέσεων 5% και η υποβολή δήλωσης αποποίησης μετεγγραφής για τα αδέλφια φοιτητές

Το Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων ενημερώνει τους ενδιαφερόμενους φοιτητές των Α.Ε.Ι. και Α.Ε.Α. της χώρας, οι οποίοι εισήχθησαν στην τριτοβάθμια εκπαίδευση με την κατηγορία των παθήσεων της υπ΄αριθμ.Φ151/17897/Β6/2014 Κ.Υ.Α. (ΦΕΚ 358), όπως αυτή εκάστοτε τροποποιείται ή αντικαθίσταται, σε ποσοστό 5% καθ’ υπέρβαση του αριθμού εισακτέων και χωρίς εξετάσεις, ότι από την Πέμπτη 1 Νοεμβρίου 2018 έως και την Πέμπτη 8 Νοεμβρίου 2018 μπορούν να υποβάλουν ηλεκτρονική αίτηση για χορήγηση μετεγγραφής στην ειδική εφαρμογή μετεγγραφών, στην ηλεκτρονική διεύθυνση https://transfer2.it.minedu.gov.gr.

Για την είσοδό τους στην ηλεκτρονική εφαρμογή, οι αιτούντες θα χρησιμοποιήσουν το όνομα χρήστη (username) και τον κωδικό (password) που τους χορηγήθηκε από τη Γραμματεία της Σχολής ή του Τμήματός τους για τις ηλεκτρονικές υπηρεσίες του Ιδρύματος στο οποίο φοιτούν.

Περαιτέρω, ενημερώνουμε τους αδελφούς φοιτητές που δεν υπέβαλλαν δήλωση αποποίησης μετεγγραφής ότι μπορούν να προβούν σε υποβολή δήλωσης αποποίησης μετεγγραφής κατά το ίδιο διάστημα (1 Νοεμβρίου 2018 έως 8 Νοεμβρίου 2018) στην ηλεκτρονική διεύθυνση https://transfer3.it.minedu.gov.gr ή μέσω της κεντρικής σελίδας των μετεγγραφών https://transfer.it.minedu.gov.gr, επιλέγοντας τη διαδικασία μετεγγραφών αδελφών προπτυχιακών φοιτητών. Διευκρινίζεται ότι το Πληροφοριακό Σύστημα των μετεγγραφών αδελφών φοιτητών δεν θα είναι διαθέσιμο για υποβολή νέων αιτήσεων μετεγγραφής.

ΕΙΣΟΔΟΣ ΚΟΙΝΟΥ

Η είσοδος του κοινού στο κτήριο του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού επιτρέπεται καθημερινά κατά τις ώρες 12.00-15.00. Η είσοδος των Δικηγόρων στο κτήριο επιτρέπεται ελεύθερα με την επίδειξη της επαγγελματικής τους ταυτότητας κάθε εργάσιμη ημέρα και ώρα χωρίς κανέναν χρονικό ή άλλο περιορισμό. Η είσοδος του κοινού στα γραφεία του Κεντρικού Πρωτοκόλλου και στο Γραφείο Ενημέρωσης Πολιτών επιτρέπεται καθημερινά κατά τις ώρες 9.00-15.00. Η εξυπηρέτηση του κοινού πραγματοποιείται βάσει των παγίων ισχυουσών διατάξεων. Για την αποφυγή συνωστισμού εντός του εσωτερικού χώρου εξυπηρέτησης και αναμονής του κοινού, η εξυπηρέτησή του δύναται να πραγματοποιείται κατόπιν προγραμματισμένου ραντεβού.

Σε κάθε περίπτωση για την διευκόλυνση του κοινού αλλά και την ταχύτερη εξυπηρέτησή του, συνιστάται ιδιαίτερα η υποβολή αιτήσεων στο Κεντρικό Πρωτόκολλο μέσω της διεύθυνσης ηλεκτρονικού ταχυδρομείου protocol@minedu.gov.gr ή της ηλεκτρονικής υπηρεσίας e-αίτηση, https://mydocs.minedu.gov.gr.

rss

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ: Ανδρέα Παπανδρέου 37, Μαρούσι, Τ.Κ. 151 80

ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΑ: Στον αριθμό 210 344 2000 (Στη θέση των τεσσάρων τελευταίων ψηφίων μπορούν να τοποθετηθούν τα τέσσερα ψηφία του εσωτερικού τηλεφώνου του γραφείου που σας ενδιαφέρει, ώστε να επικοινωνήσετε απ' ευθείας).

ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ συμπληρώνοντας την φόρμα

Back to top