05-02-19 Ανακοίνωση αποτελεσμάτων για σεμινάριο του Ευρωπαϊκού Κέντρου Σύγχρονων Γλωσσών

Ανακοινώνονται τα αποτελέσματα επιλογής υποψηφίου που θα συμμετάσχει σε επιμορφωτική δράση (workshop) του Ευρωπαϊκού Κέντρου Σύγχρονων Γλωσσών (ECML/CELV), του Συμβουλίου της Ευρώπης, με θέμα “Learning environments where modern languages flourish”, η οποία διοργανώνεται στο πλαίσιο του προγράμματος του ως άνω Κέντρου για την περίοδο 2016-2019 και θα πραγματοποιηθεί στο Graz της Αυστρίας, 7-8 Μαρτίου 2019.

Η επιλογή πραγματοποιήθηκε από Επιτροπή που συνεδρίασε στις 30.1.2019, στα Γραφεία της Δ/νσης Ευρωπαϊκών και Διεθνών Θεμάτων για να επιλέξει έναν (01) υποψήφιο για το εν λόγω σεμινάριο, σύμφωνα με τα οριζόμενα στη σχετική Πρόσκληση του ECML και την Α.Π.: ΦΣΕ 3/6328/Η1/16.1.2019 Πρόσκληση του Τμήματος Διεθνών Σχέσεων. 

Η Επιτροπή, αφού εξέτασε τις πενήντα (50) συνολικά αιτήσεις υποψηφίων, επέλεξε την κ. Καραγιάννη Ευαγγελία, Συντονίστρια Εκπαιδευτικού Έργου κλάδου Αγγλικής, στο 5ο  Περιφερειακό Κέντρο Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού (ΠΕΚΕΣ), της Περιφερειακής Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Αττικής. 

Η ανωτέρω επιλέχθηκε με βάση το σύνολο των σπουδών και της επαγγελματικής της εμπειρίας, τη συνάφεια των παραπάνω με το θέμα του συγκεκριμένου σεμιναρίου καθώς και τη δυνατότητα διάχυσης, μετά το σεμινάριο, των αποτελεσμάτων της επιμόρφωσης σε εκπαιδευτικούς και φορείς της εκπαίδευσης. 

Ευχαριστούμε θερμά όλους τους υποψήφιους για τη συμμετοχή τους.

ΕΙΣΟΔΟΣ ΚΟΙΝΟΥ

Η είσοδος του κοινού στο κτήριο του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού επιτρέπεται καθημερινά κατά τις ώρες 12.00-15.00. Η είσοδος των Δικηγόρων στο κτήριο επιτρέπεται ελεύθερα με την επίδειξη της επαγγελματικής τους ταυτότητας κάθε εργάσιμη ημέρα και ώρα χωρίς κανέναν χρονικό ή άλλο περιορισμό. Η είσοδος του κοινού στα γραφεία του Κεντρικού Πρωτοκόλλου και στο Γραφείο Ενημέρωσης Πολιτών επιτρέπεται καθημερινά κατά τις ώρες 9.00-15.00. Η εξυπηρέτηση του κοινού πραγματοποιείται βάσει των παγίων ισχυουσών διατάξεων. Για την αποφυγή συνωστισμού εντός του εσωτερικού χώρου εξυπηρέτησης και αναμονής του κοινού, η εξυπηρέτησή του δύναται να πραγματοποιείται κατόπιν προγραμματισμένου ραντεβού.

Σε κάθε περίπτωση για την διευκόλυνση του κοινού αλλά και την ταχύτερη εξυπηρέτησή του, συνιστάται ιδιαίτερα η υποβολή αιτήσεων στο Κεντρικό Πρωτόκολλο μέσω της διεύθυνσης ηλεκτρονικού ταχυδρομείου protocol@minedu.gov.gr ή της ηλεκτρονικής υπηρεσίας e-αίτηση, https://mydocs.minedu.gov.gr.

rss

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ: Ανδρέα Παπανδρέου 37, Μαρούσι, Τ.Κ. 151 80

ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΑ: Στον αριθμό 210 344 2000 (Στη θέση των τεσσάρων τελευταίων ψηφίων μπορούν να τοποθετηθούν τα τέσσερα ψηφία του εσωτερικού τηλεφώνου του γραφείου που σας ενδιαφέρει, ώστε να επικοινωνήσετε απ' ευθείας).

ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ συμπληρώνοντας την φόρμα

Back to top