08-10-21 Πρόσκληση του ΙΕΠ για υποβολή αίτησης συμμετοχής στην πιλοτική εφαρμογή των προγραμμάτων σπουδών και την επιμόρφωση εκπαιδευτικών των προτύπων και πειραματικών σχολείων και επισημαίνουμε τα ακόλουθα:
Α. Η επιμόρφωση υλοποιείται μέσω του Ο.Π.Σ. επιμόρφωσης του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής. Οι εκπαιδευτικοί όλων των πιλοτικών σχολικών μονάδων δηλώνουν μέσω της επισυναπτόμενης πρόσκλησης το επιμορφωτικό τμήμα που θα παρακολουθήσουν.
Η διάρκεια κάθε επιμορφωτικού προγράμματος είναι τριάντα έξι (36) ώρες και πιο συγκεκριμένα οκτώ (8) ώρες σύγχρονη εξ αποστάσεως επιμόρφωση και είκοσι οκτώ (28) ώρες ασύγχρονη εξ αποστάσεως επιμόρφωση οι οποίες πραγματοποιούνται σε χρονικό διάστημα έως επτά (7) εβδομάδων. Η επιτυχής παρακολούθηση του κάθε επιμορφωτικού προγράμματος οδηγεί σε πιστοποιημένη επιμόρφωση τριάντα έξι (36) ωρών.
Β. ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΚΑΙ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ
Η διαδικασία υποβολής αίτησης περιλαμβάνει τα ακόλουθα:
Βήμα 1ο
α) Εγγραφή και είσοδο στο μητρώο του ΙΕΠ, https://www.iep.edu.gr/services/mitroo/login.php
β) Συμπλήρωση υποχρεωτικών προσωπικών στοιχείων (Μενού Portfolio/Καρτέλα «Προσωπικά Στοιχεία»)
γ) Από το μενού Αιτήσεις επιλέγουμε την αίτηση συμμετοχής στο πρόγραμμα επιμόρφωσης «Επιμόρφωση των εκπαιδευτικών στα Προγράμματα Σπουδών», MIS 5035543 και δηλώνουμε τα ακόλουθα στοιχεία:
- Σχολική Μονάδα
- Ειδικότητα
- Τάξη που διδάσκω (μόνο για εκπαιδευτικούς ΠΕ70) [Α΄, Β΄, Γ΄, Δ΄, Ε΄, ΣΤ΄, Ολοήμερο]
- Επιμορφωτικό πρόγραμμα (μια επιλογή για όλες τις ειδικότητες εκτός από τους ΠΕ70 και ΠΕ02 όπου δηλώνεται η επιθυμητή σειρά προτεραιότητας σε περισσότερα του ενός επιμορφωτικά προγράμματα)
δ) Συμπλήρωση απογραφικού δελτίου εισόδου (το οποίο βρίσκεται μέσα στην αίτηση το οποίο υποβάλλεται ξεχωριστά) και ακολούθως υποβάλλεται η αίτηση συμμετοχής στο πρόγραμμα επιμόρφωσης.
Προσοχή: η επιλογή «Αποθήκευση» δεν θεωρείται υποβολή της αίτησης. Η υποβολή αίτησης οριστικοποιείται με την επιλογή «Οριστική Υποβολή».
Η συμμετοχή όλων των εκπαιδευτικών των Προτύπων και Πειραματικών Σχολείων είναι υποχρεωτική.
Γ. Προθεσμία υποβολής αίτησης
Οι ενδιαφερόμενοι/ες μπορούν να υποβάλουν αίτηση από την Παρασκευή 08-10-2021 ώρα 14:00 έως την Δευτέρα 18-10-2021 ώρα 14:00 οπότε και θα απενεργοποιηθεί η δυνατότητα εισόδου/επεξεργασίας των στοιχείων των αιτούντων.
Δ. ΑΠΟΓΡΑΦΙΚΑ ΔΕΛΤΙΑ ΕΙΣΟΔΟΥ ΚΑΙ ΕΞΟΔΟΥ
Καθώς το πρόγραμμα συγχρηματοδοτείται από την Ελλάδα και την Ευρωπαϊκή Ένωση
(Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο), είναι υποχρεωτική η συλλογή στοιχείων για όλους/ες τους/τις ωφελούμενους/ες, σύμφωνα με τους Κανονισμούς (ΕΕ) 1303/2013 και (ΕΕ) 1304/2013
Ως εκ τούτου, οι εκπαιδευτικοί και τα στελέχη της εκπαίδευσης που θα επιλεγούν να
παρακολουθήσουν το επιμορφωτικό πρόγραμμα, υποχρεωτικά συμπληρώνουν το
"απογραφικό δελτίο εισόδου" στην ηλεκτρονική διεύθυνση
http://www.iep.edu.gr/services/mitroo/.
Αντίστοιχα, μετά την ολοκλήρωση του προγράμματος, οι εκπαιδευτικοί και τα στελέχη της εκπαίδευσης θα συμπληρώσουν υποχρεωτικά το "απογραφικό δελτίο εξόδου" ώστε να λάβουν βεβαίωση επιτυχούς
παρακολούθησης.
Ε. Για περισσότερες πληροφορίες και διευκρινίσεις οι ενδιαφερόμενοι/ες μπορούν νααπευθύνονται στο ΙΕΠ, στα τηλέφωνα 213 133 5550 κα. Θ. Τσίγκα και κα. Μ. Τσουκαλά (για οργανωτικά θέματα) και 213 133 5568 κα Μ. Μουσά και 2131335569 κ. Εγκολφόπουλο (για τεχνικάθέματα).
Η παρούσα πρόσκληση δημοσιεύεται:
- στην ιστοσελίδα του προγράμματος «Διαύγεια»
- στην ιστοσελίδα του Ι.Ε.Π. http://www.iep.edu.gr/el/erga/prokyrikseis/proskliseis στη διαδρομή ΕΡΓΑ→ΠΡΟΚΗΡΥΞΕΙΣ→ΠΡΟΣΚΛΗΣΕΙΣ. Επισημαίνεται ότι όλα τα σχετικά με την επιμόρφωση (διευκρινίσεις, ανακοινώσεις σχετικά με το πρόγραμμα της επιμόρφωσης, τα Επιμορφωτικά Κέντρα, τις απαραίτητες ενέργειες για την έναρξη των επιμορφώσεων όπως εγγραφές επιμορφούμενων κ.λ.π., αποφάσεις) θα αναρτώνται στην ιστοσελίδα του Ι.Ε.Π.
Η πρόσκληση αποστέλλεται στη Δ.Ε.Π.Π.Σ. για προώθηση στα Πρότυπα και Πειραματικά Σχολεία.
Επιπρόσθετα αποστέλλεται, με ευθύνη του γραφείου τύπου του Ι.Ε.Π. σε εκπαιδευτικές ιστοσελίδες.
Υ.Γ. Οι ενδιαφερόμενοι παρακαλούνται για την προσεκτική ανάγνωση της επισυναπτόμενης πρόσκλησης του ΙΕΠ.