ipourgeio 400px

25-10-23 Υπογραφή απόφασης από την Υφυπουργό Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού  κ. Ζ. Μακρή σχετικά με τους Υποδιευθυντές και Τομεάρχες των Π.ΕΠΑ.Λ.

Απόφαση με την οποία προστίθενται διατάξεις αναφορικά με τα καθήκοντα, τις αρμοδιότητες, τον ορισμό και τη διάρκεια θητείας των Υποδιευθυντών και των Τομεαρχών των Πρότυπων Επαγγελματικών Λυκείων, υπέγραψε η Υφυπουργός Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού κ. Ζέττα Μ. Μακρή.

Σύμφωνα με την τροποποιητική απόφαση (Κ3/58084/25.05.2021 Υ.Α. με θέμα: «Ρύθμιση θεμάτων εκπαιδευτικού οδηγού των Προτύπων Επαγγελματικών Λυκείων (Π.ΕΠΑ.Λ.) / (Β΄ 2180)»), οι Υποδιευθυντές των Π.ΕΠΑ.Λ., πέραν των αρμοδιοτήτων των Υποδιευθυντών των λοιπών σχολικών μονάδων, θα ασκούν και τις ακόλουθες ειδικές αρμοδιότητες:

α) Την ευθύνη εφαρμογής του εκπαιδευτικού οδηγού των Π.ΕΠΑ.Λ. στη συγκεκριμένη σχολική μονάδα,

β) Τη διαρκή ενημέρωση για προγράμματα της Ευρωπαϊκής Ένωσης (Ε.Ε.) και διεθνή προγράμματα στον τομέα της επαγγελματικής εκπαίδευσης, στα οποία δύνανται να συμμετέχουν οι μαθητές και εκπαιδευτικοί τους και

γ) Τον σχεδιασμό και την υλοποίηση δράσεων εξωστρέφειας, με τη διοργάνωση εκδηλώσεων και ημερίδων σε συνεργασία με υπηρεσίες και επαγγελματικούς ή παραγωγικούς φορείς της ημεδαπής ή της αλλοδαπής.

Οι Τομεάρχες Π.ΕΠΑΛ., οι οποίοι έχουν την πλήρη και συνολική ευθύνη λειτουργίας, προγραμματισμού και οργάνωσης του όλου εκπαιδευτικού έργου των τομέων τους και του τομέα γενικών μαθημάτων, θα έχουν και τις ακόλουθες ειδικές αρμοδιότητες:

α) Τον προγραμματισμό της διδακτέας ύλης, την οργάνωση δειγματικών διδασκαλιών και την εισαγωγή καινοτομιών σε ζητήματα διδασκαλίας και εφαρμογής των προγραμμάτων σπουδών ανά τομέα ή ειδικότητα, σε συνεργασία με την Επιτροπή Συντονισμού Π.ΕΠΑ.Λ.,

β) Την εισήγηση στον Σύλλογο Διδασκόντων της συμμετοχής των επί μέρους Τομέων ή/και ειδικοτήτων ή/και τάξεων στον προγραμματισμό δράσεων του σχολείου,

γ) Την παρακολούθηση του εκπαιδευτικού έργου ανά τομέα ή/και ειδικότητα ή ομάδα ειδικοτήτων, καθώς και της πορείας εκπλήρωσης των εκπαιδευτικών στόχων και

δ) Τη σύνταξη έκθεσης και την υποβολή της στην οικεία Ε.Σ.Π.ΕΠΑ.Λ., στο τέλος του διδακτικού έτους, σχετικά με την εκπλήρωση των εκπαιδευτικών στόχων των τομέων ευθύνης τους.

Το Συμβούλιο Πρότυπων ΕΠΑ.Λ. ορίζει σε κάθε Π.ΕΠΑ.Λ., ύστερα από εισήγηση του Διευθυντή του, τους Υποδιευθυντές, η θητεία των οποίων  διαρκεί τέσσερα (4) έτη και λήγει την 31η Ιουλίου του τέταρτου έτους που ακολουθεί την επιλογή τους, καθώς και τους Τομεάρχες, η θητεία των οποίων διαρκεί δύο (2) έτη και λήγει την 31η Ιουλίου του δεύτερου έτους που ακολουθεί την επιλογή τους.

ΕΙΣΟΔΟΣ ΚΟΙΝΟΥ

Η είσοδος του κοινού στο κτήριο του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού επιτρέπεται καθημερινά κατά τις ώρες 12.00-15.00. Η είσοδος των Δικηγόρων στο κτήριο επιτρέπεται ελεύθερα με την επίδειξη της επαγγελματικής τους ταυτότητας κάθε εργάσιμη ημέρα και ώρα χωρίς κανέναν χρονικό ή άλλο περιορισμό. Η είσοδος του κοινού στα γραφεία του Κεντρικού Πρωτοκόλλου και στο Γραφείο Ενημέρωσης Πολιτών επιτρέπεται καθημερινά κατά τις ώρες 9.00-15.00. Η εξυπηρέτηση του κοινού πραγματοποιείται βάσει των παγίων ισχυουσών διατάξεων. Για την αποφυγή συνωστισμού εντός του εσωτερικού χώρου εξυπηρέτησης και αναμονής του κοινού, η εξυπηρέτησή του δύναται να πραγματοποιείται κατόπιν προγραμματισμένου ραντεβού.

Σε κάθε περίπτωση για την διευκόλυνση του κοινού αλλά και την ταχύτερη εξυπηρέτησή του, συνιστάται ιδιαίτερα η υποβολή αιτήσεων στο Κεντρικό Πρωτόκολλο μέσω της διεύθυνσης ηλεκτρονικού ταχυδρομείου protocol@minedu.gov.gr ή της ηλεκτρονικής υπηρεσίας e-αίτηση, https://mydocs.minedu.gov.gr.

rss

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ: Ανδρέα Παπανδρέου 37, Μαρούσι, Τ.Κ. 151 80

ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΑ: Στον αριθμό 210 344 2000 (Στη θέση των τεσσάρων τελευταίων ψηφίων μπορούν να τοποθετηθούν τα τέσσερα ψηφία του εσωτερικού τηλεφώνου του γραφείου που σας ενδιαφέρει, ώστε να επικοινωνήσετε απ' ευθείας).

ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ συμπληρώνοντας την φόρμα

Back to top