Διοικητική Διάρθρωση

Το Ν.Π.Ι.Δ. με την επωνυμία «Διοικούσα Επιτροπή Ισλαμικού Τεμένους Αθηνών» διαρθρώνεται ως εξής:

Διεύθυνση Διοικητικής και Οικονομικής Διαχείρισης, στην οποία υπάγονται τα εξής Τμήματα:

Τμήμα Α' - Θρησκευτικών Υποθέσεων

Είναι αρμόδιο για την οργανωμένη και συστηματική εξυπηρέτηση των μουσουλμάνων που διαβιούν στην Αττική, καθώς και των επισκεπτών του Ισλαμικού Τεμένους Αθηνών για την άσκηση των θρησκευτικών τους καθηκόντων σε αυτό.

Τμήμα Β' - Τμήμα Διοικητικού και Γραμματειακής Υποστήριξης Διοικητικού Συμβουλίου

Α) Είναι αρμόδιο για την προώθηση και τη μέριμνα της διεκπεραίωσης των αποφάσεων και οδηγιών του Δ.Σ., κατά το μέρος που το αφορούν, την αντιμετώπιση όλων των διοικητικών θεμάτων που αφορούν την υπηρεσία και την υπηρεσιακή κατάσταση του προσωπικού του Ν.Π.Ι.Δ., την ευπρεπή παρουσίαση, ευταξία και καθαριότητα του Ισλαμικού Τεμένους Αθηνών και την ασφάλεια των εγκαταστάσεων του Ισλαμικού Τεμένους Αθηνών.

Β) Το Τμήμα διαρθρώνεται σε επιμέρους Γραφεία ως εξής:

Ι. Γραφείο Γραμματειακής Υποστήριξης Διοικητικού Συμβουλίου.

ΙΙ. Γραφείο Διαχείρισης Ανθρώπινου Δυναμικού.

ΙΙΙ. Γραφείο Πρωτοκόλλου – Γραμματείας.

Τμήμα Γ' - Οικονομικής Διαχείρισης και Προμηθειών.

Α) Είναι αρμόδιο για την προώθηση και τη μέριμνα της διεκπεραίωσης των αποφάσεων και οδηγιών του Δ.Σ., κατά το μέρος που το αφορούν, την οικονομική και λογιστική διαχείριση, την πραγματοποίηση των πάσης φύσεως προμηθειών και εργασιών, έργων και μελετών και την διαχείριση των πάσης φύσεως εσόδων του Ν.Π.Ι.Δ.

Β) Το Τμήμα διαρθρώνεται στα επιμέρους γραφεία ως εξής:

Ι. Γραφείο Λογιστηρίου και Οικονομικής Διαχείρισης.

ΙΙ. Γραφείο Προϋπολογισμού.

ΙΙΙ. Γραφείο Μισθοδοσίας.

IV. Γραφείο Περιουσίας, Προμηθειών και Διαγωνισμών. 

ΕΙΣΟΔΟΣ ΚΟΙΝΟΥ

Η είσοδος του κοινού στο κτήριο του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού επιτρέπεται καθημερινά κατά τις ώρες 12.00-15.00. Η είσοδος των Δικηγόρων στο κτήριο επιτρέπεται ελεύθερα με την επίδειξη της επαγγελματικής τους ταυτότητας κάθε εργάσιμη ημέρα και ώρα χωρίς κανέναν χρονικό ή άλλο περιορισμό. Η είσοδος του κοινού στα γραφεία του Κεντρικού Πρωτοκόλλου και στο Γραφείο Ενημέρωσης Πολιτών επιτρέπεται καθημερινά κατά τις ώρες 9.00-15.00. Η εξυπηρέτηση του κοινού πραγματοποιείται βάσει των παγίων ισχυουσών διατάξεων. Για την αποφυγή συνωστισμού εντός του εσωτερικού χώρου εξυπηρέτησης και αναμονής του κοινού, η εξυπηρέτησή του δύναται να πραγματοποιείται κατόπιν προγραμματισμένου ραντεβού.

Σε κάθε περίπτωση για την διευκόλυνση του κοινού αλλά και την ταχύτερη εξυπηρέτησή του, συνιστάται ιδιαίτερα η υποβολή αιτήσεων στο Κεντρικό Πρωτόκολλο μέσω της διεύθυνσης ηλεκτρονικού ταχυδρομείου protocol@minedu.gov.gr ή της ηλεκτρονικής υπηρεσίας e-αίτηση, https://mydocs.minedu.gov.gr.

rss

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ: Ανδρέα Παπανδρέου 37, Μαρούσι, Τ.Κ. 151 80

ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΑ: Στον αριθμό 210 344 2000 (Στη θέση των τεσσάρων τελευταίων ψηφίων μπορούν να τοποθετηθούν τα τέσσερα ψηφία του εσωτερικού τηλεφώνου του γραφείου που σας ενδιαφέρει, ώστε να επικοινωνήσετε απ' ευθείας).

ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ συμπληρώνοντας την φόρμα

Back to top